fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

להחליף משקפיים מבלי לזוז מהספה

במקום להתארגן ולהתלבש, לעטות מסיכה, לנסוע לאופטומטריסט, לחכות בתור ולבזבז יום שלם על בדיקת משקפיים, שירות חדש מציע לך שירותי אופטומטריסט מוסמך עד הבית!

משקפיים עד הבית – הפתרון שחיכית לו
משבר הקורונה חייב עסקים להיות נגישים הרבה יותר ולחפש פתרונות יצירתיים לעזור ללקוחות שלהם ולכן ניתן להזמין הביתה כמעט את כל אנשי המקצוע החל מספרים, קוסמטיקאיות, וטרינרים ורופאים. מהיום, ניתן גם להזמין שירותי אופטומטריסט מקצועי שיגיע לבצע בדיקת ראייה והתאמת משקפיים אצלך בבית! 

 

ככה מחליפים היום משקפיים
ככה מחליפים היום משקפיים

 

כל הסיבות להזמין אופטומטריסט הביתה

מעבר לנוחות המקסימלית של להיבדק בבית, ישנם עוד יתרונות משמעותיים בהזמנת שירות משקפיים עד הבית:

  • בדיקת עיניים מדויקת יותר
    במרכזי הקניות השונים התאורה חזקה מאוד ומשפיעה על היכולת של האישונים שלך לקלוט מידע ולהתרכז בבדיקה וכך עלול לצאת מצב שהמשקפיים שיותאמו לך לא יהיו במידה הנכונה עם סיכון קטן להחמיר את המצב.

 

  • חיסכון בזמן
    האופטומטריסטים שלנו יכולים להגיע אליך בזמן שנוח לך ולכן ניתן לתזמן אותם לשעות המתאימות לך ולנהל טוב יותר את הלו"ז היומי שלך.

 

  • חיסכון בכסף
    חנות אופטיקה מכילה המון דגמים של משקפיים ועדשות, משהו שעלול לבלבל אותך ולגרום לך להוציא כספים שלא תכננת. ברגע שבחירת המשקפיים שלך מתבצעת בבית שלך, אין לך לחץ מצד מוכרנים ואווירת הקנייה נינוחה וחסכונית הרבה יותר.

לאחר בדיקת העיניים, האופטומטריסט שלנו יציע לך מגוון רחב של משקפי ראיה, קריאה, מולטיפוקל ועדשות מגע מהחברות המובילות בתחום לבחירתך והמוצר שרכשת יגיע גם הוא אליך הביתה כך שכל התהליך מתנהל מהסלון שלך, בזמנים הנוחים לך! 

רוצה לרכוש את המשקפיים הבאים שלך במקסימום נוחות? למידע נוסף אודות שירות משקפיים עד הבית יש להשאיר את הפרטים הבאים:

רוצה לרכוש את המשקפיים הבאים שלך במקסימום נוחות? למידע נוסף אודות שירות משקפיים עד הבית יש להשאיר את הפרטים הבאים:

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות