fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמה עולה להוביל פריטים בודדים מעיר לעיר?!

רוצים להעביר שידה לסבא וסבתא? האוטו הפרטי קטן מידי אבל חבל על הובלה שלמה? הכתבה הזאת בשבילכם
הובלת פריטים בודדים מעיר לעיר | תמונה: Freepik
הובלת פריטים בודדים מעיר לעיר | תמונה: Freepik

הובלות קטנות הן בדרך כלל גם זולות מאוד. ההיגיון ברור: אם אין צורך בשעות עבודה רבות כדי להעמיס עשרות קרטונים ועוד רהיטים ומכשירי חשמל רבים, וכמובן גם אין צורך במאמץ משמעותי כדי לפרוק את הכל, ולמעשה אפילו אין צורך במשאית שעלות התחזוקה שלה היא חלק בלתי מבוטל מהעלות של שירותי ההובלות השונים, אפשר להציע ללקוח מחיר משתלם מאוד.

מצד שני, כשמדובר על העברה של פריט בודד או מספר פריטים מעיר אחת לעיר אחת, נכנס לחישוב גם מרכיב המרחק. סיבה אחת לכך היא שאמנם ההעמסה והפריקה מושלמות תוך זמן קצר, אבל הנסיעות עצמן אורכות זמן רב יחסית. סיבה נוספת היא עלות הדלק.

הובלת מכשירי חשמל בין ערים

הובלות קטנות בין ערים של מכשירי חשמל יכולות להיות משתלמות מאוד גם כשהמרחק גדול יחסית. לדוגמה, העברה של מקרר עולה בדרך כלל בין 250 ל-400 ש"ח, וגם אם יש צורך להוביל אותו מתל אביב לירושלים או מבאר שבע לראשון לציון תשלמו לא יותר מ-500 ש"ח.

עבור הובלה של מכונת כביסה או מייבש כביסה טווח המחירים המקובל בתוך עיר הוא 200-250 ש"ח. הובלה משולבת של שני הפריטים מעיר אחת לעיר אחת תעלה בסביבות ה-500 ש"ח או מעט יותר, לפי המרחק.

הובלה של רהיטים מעיר לעיר

קטגוריה נוספת של הובלת פריטים בודדים היא רהיטים. גם במקרים אלה, העלות ההתחלתית נמוכה למדי.

עבור שולחן תתבקשו לשלם 200-250 ש"ח, הובלת ארון מתומחרת ב-200 עד 500 ש"ח כשהטווח העליון הוא עבור ארונות של 5-6 דלתות, העברת סלון אפשר להשלים בעד 400 ש"ח ואילו הובלת שידת טלוויזיה תעלה בין 200 ל-350 ש"ח.

בדרך כלל לא יתבצעו הובלות שכאלה למרחקים ארוכים מאוד, וכשמדובר על נסיעות סבירות – למשל מהרצליה לחולון או מחיפה לקריות, התוספת למחיר תהיה צנועה ולא יותר מ-50-100 ש"ח.

איך להוזיל עלות העברת פריטים בודדים מעיר לעיר?

מי שלמשל מוצא מקרר איכותי יד שניה במצב מעולה ובמחיר אטרקטיבי מאוד בעיר שמרוחקת ממקום המגורים שלו יכול לנצל את ההזדמנות באמצעות שירות הובלת פריט בודד מעיר לעיר – כשגם התוספת למחיר בגלל המרחק לא פוגעת בכדאיות של העסקה.

מצד שני כדאי תמיד לנסות להוזיל את העלות. דרך אפקטיבית אחת היא להסכים על תזמון לשעות שבהן אין פקקים ולכן ניתן להשלים את הנסיעה תוך זמן קצר יחסית. המלצה נוספת היא לבצע סקר שוק מקיף ככל האפשר, גם אם מדובר על העברת פריט בודד, וגם אם השירות נדרש בדחיפות יחסית.

כניסה לפורטל מוביל בתחום ההובלות והשארת פרטים (כולל תיאור מדויק של מהות השירות הדרוש) מאפשרת קבלת מספר הצעות מחיר תוך זמן קצר. בנוסף, אם אכן מדובר בפורטל איכותי, הוא מסנן את המובילים שאליהם הוא מעביר פרטי לקוחות על בסיס חוות דעת של לקוחות קודמים, ולכן מובטחת לכם גם הובלה מקצועית.

ניתן להזמין שירותי הובלות בחיפה והסביבה כאן

 

קיראו עוד באתר בלינקר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות