fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כך תחסכו אלפי שקלים בביטוח הבריאות שלכם

נציגי קידום סוכנות לביטוח ופיננסים מסבירים לכם בפשטות ובשקיפות כיצד תעשיית הביטוח מרוויחה על חשבונכם וכיצד ניתן לרכוש ביטוח בריאות מיטבי מותאם בדיוק למידתכם
מירנה מזאוי, מתמחה בביטוחי בריאות, חיים וניתוח מסלקות פנסיוניות | צילום: רוי בן צור

משבר הקורונה הביא עמו קשיים כלכליים לא פשוטים, אותם מנצלות חברות הביטוח ודווקא לרעת האזרח הפשוט, שאינו נוהג לקרוא את השורות הקטנות, לרב אינו בודק מה מציעה כל חברה, הולך אחרי הזרם והפרסומת הראשונה שמושכת את עינו עם מספר הטלפון הקליט ביותר היא, בדרך כלל, זו שתזכה בכספו.

אך, האם אי פעם בדקתם מה באמת מציע לכם ביטוח הבריאות הפרטי שלכם? או אם יש לכם ביטוח דרך קופת החולים אז מה בעצם נותן לכם הביטוח והאם אנחנו צריכים אותו והכי חשוב, באיזה מחיר?

אז בואו נעשה מעט סדר בדברים, תעשיית הביטוח גוזרת קופון נאה על חשבונכם וחבל שכך. תעשיית הביטוח נהנית מחוסר הידע שלכם וחברות הביטוח יודעות שאף אחד מכם לא באמת בודק עלות מול תועלת. מי שכן עושה את זה עבורכם היא קידום סוכנות לביטוח ופיננסים.

סוכני הביטוח הטובים בתחום | צילום: רוי בן צור

קידום סוכנות לביטוח ופיננסים חרטה על דגלה את המשפט "פשוט, ברור ושקוף" ולקוחות החברה יעידו שבחברה אכן פועלים כך.

מדובר בסוכנות שעובדת מול כל חברות הביטוח ולכן, יודעים להתאים לכל לקוח את החליפה הביטוחית המתאימה לו, בהתאם למצב הבריאות שלו ובעלות מיטבית.

לדוגמה, כאשר לקוח סובל מיתר לחץ דם או עודף כולסטרול, זה יבוא לביטוי בכיסוי הביטוחי. אם זו בעיה קיימת הרי שאי אפשר להתעלם ממנה כיון שכאשר הלקוח יציג בעיה בתחומים אלה החברה תתנער מאחריות ובצדק.

לכן, עליכם לבדוק היטב על מה אתם חותמים, מה אתם מקבלים בתמורה ואילו מחלות בדיוק מכסה הפוליסה הבריאותית, על מנת שלא תיתקלו בבעיות בדיוק ברגעים בהם תרצו לממש את הזכויות עליהן שילמתם במיטב כספכם.

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אישי חינם

שירות VIP

רק על מנת לסבר לכם את האוזן, מטרתו של הביטוח הבריאות הפרטי היא להשלים את החוסרים הקיימים בקופות החולים הן מבחינת פיצוי כספי והן מבחינת קיצור זמני ההמתנה לרופאים או בדיקות נחוצות.

פיצוי כספי בקופה אינו נמצא בכלל, ולכן במקרים כמו שברים, כוויות, היעדרות זמנית מהעבודה, גילוי מחלה קשה, נכות, מוות וכן תרופות מצילות חיים ועוד. טכנולוגיות רפואיות שלא נמצאות בקופות החולים, שירות VIP – מתן שירות רפואי מהדרגה הראשונה שלא קיים בקופות בכלל.

בנוסף, בביטוח הבריאות הפרטי זמן ההמתנה לתורים או בדיקות קצר הרבה יותר, מה שהופך משמעותי כאשר מדובר במקרה מציל חיים. תפקידה של קידום סוכנות לביטוח ופיננסים הוא, אם כן, לפשט ולשקף לכם את האותיות הקטנות של כל חברות הביטוח בארץ.

בסוכנות יבנו לכם תוכנית אישית המשלבת מספר חברות ביטוח וכיסויים שונים המותאמים לכל משפחה על מנת שתקבלו את התגמול ושירות הטוב ביותר בעת הצורך. מכיוון שקידום סוכנות לביטוח ופיננסים היא סוכנות עצמאית, אחת מהגדולות בארץ, היא תנהל משא ומתן הטוב ביותר עבורכם מול הוועדות הרפואיות ובכלל.

בנוסף על כל אלה תקבלו בסוכנות גם ייעוץ פנסיוני ופיננסי, ייעוץ למשכנתאות, הכנה לגיל הפרישה, ביטוחי רכב ועסקים וכן החזרי מס.

מוזמנים לקבוע עוד היום פגישת ייעוץ ללא עלות ולהתחיל ליהנות מפוליסות מיטיבות בתנאים מעולים ובמינימום של מחירים!

סרגי אפריימוביץ, הבעלים והמנהל של קידום סוכנות לביטוח ופיננסים | צילום: רוי בן צור
סרגי אפריימוביץ, הבעלים והמנהל של קידום סוכנות לביטוח ופיננסים | צילום: רוי בן צור

השאירו פרטים לקבלת ייעוץ אישי חינם

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות