fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כיצד תוכלו לאחסן מזון לחתולים בצורה טובה?

רכישת מזון לחתולים היא דבר שבשגרה עבור כל מי שיש לו חתול בבית. אך כיצד אתם יכולים לשמור על המזון שרכשתם זה עתה מבלי לפגום בו? צורת האחסון של האוכל היא זאת שאמורה לשנות את המציאות כולה. כלומר אם תאחסנו את האוכל בצורה טובה, הוא כמובן יישמר לאורך זמן. אם לא תאחסנו את האוכל כמו שצריך, בתוך זמן קצר יהיה עליכם לרכוש שוב מזון לחתול שלכם. אז מה אתם צריכים לדעת על האחסון של מזון עבור חתולים?
צילום: FREEPIK

לא מאחסנים את המזון בחוץ

אחת מהטעויות הכי נפוצות היא לאחסן את המזון בגינה או בחצר. זה שיש לכם גינה או חצר זה מעולה, תוכלו לתת לחתול שלכם להסתובב שם. אך אל תאחסנו את האוכל בחוץ, מזג האוויר בישראל לא ידידותי כל כך עבורו. החום הגבוה יביא לכך שהאוכל יתקלקל גם אם יש לו עוד תוקף ארוך. לכן אל תעשו את הטעות הזאת שאתם עוד עלולים להתחרט עליה אחרי שתבינו את השלכותיה.

סגירה הרמטית של השקית

בין אם יש ברשותכם מזון לחתולים בשקית קטנה או גדולה, ישנו צורך לסגור אותה כמו שצריך. רק אם השקית תהיה סגורה כמו שצריך, תוכלו לדעת כי האוכל נשמר לאורך זמן. כיום חלק גדול מאוד משקיות האוכל מגיעות עם אפשרות לסגור אותן לאחר השימוש. אם השקית לא מגיעה עם סגירה שכזאת, תוכלו להשתמש בקליפסים שונים. הכי חשוב שהשקית תהיה סגורה לחלוטין, אם תשאירו את השקית פתוחה האוכל יתייבש ולא יהיה ראוי לאכילה.

השארת האוכל במקום נגיש

החתול היא חיה חכמה מאוד, כזאת שיודעת להגיע לכל מיני מקומות שונים. אתם מבחינתכם צריכים לדאוג להשאיר את האוכל במקום שהחתול לא מסוגל להגיע אליו. אם תשאירו את האוכל במקום נגיש, זה עלול להוביל לכך שהוא יקרע את השקית. תנסו למצוא קופסה מיוחדת או כל מקום אחר שימנע מהחתול להגיע אל האוכל. כיום תוכלו למצוא כל מיני פתרונות שונים שימנעו את הגישה של החתול לאוכל. תזכרו כי החתול עצמו עשוי להגיע למקומות גבוהים, כך שזה לא מספיק לשים את האוכל בגובה.

לקנות שקית גדולה שלא לצורך

החתול שלכם אוכל בכמויות קטנות? אין טעם לרכוש עבורו שקית אוכל גדולה. ציוד ומזון לחתולים מגיע במגוון רחב של גדלים ובמגוון רחב של שקיות שונות. המטרה שלכם תהיה להתאים את השקית לתדירות שבה החתול שלכם אוכל. כך לא תגיעו למצב שבו השקית של האוכל נשארת אצלכם בבית במשך חודשים ארוכים. ההמלצה היא לסיים את השקית תוך מספר שבועות, לאחר מכן תרכשו עבורו שקית אוכל חדשה. אם השקית נשארת זמן רב, גם אם תסגרו אותה בצורה הרמטית, זה עדיין לא יהיה מספיק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות