fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום כיף בשרון – מסלול של עונג

גרים באזור המרכז או השרון ומתחשק לכם לטייל בלי לנסוע רחוק מדי? הנה כמה נקודות כיפיות לטיול ופיקניק של יום אחד באזור

אזור השרון הוא ללא ספק אחד המקומות הכי נעימים, נגישים ונוחים עבור טיול עם כל המשפחה. באזור השרון אפשר לטייל כמעט לכל אורך השנה ורוב נקודות החן נמצאות במרחק קצר יחסית מחנייה מסודרת. לחילופין, אפשר לחשוב מלכתחילה על מסלול מעט מורכב יותר ולקחת את הילדים והמשפחה לטיול רגלי בחיק הטבע.

אבל מאיפה מתחילים ועל מה אסור לוותר? הנה כמה המלצות על נקודות כיפיות לטיול ופיקניק של יום אחד באזור השרון:

1. נחל אלכסנדר

נחל אלכסנדר נחשב מסלול חובה גם בהשוואה לאתרי טבע אחרים באזור המרכז. המסלול מתחיל בגשר הצבים שמלהיב ילדים בכל הגילאים, ממשיך עם שוליו הדרומיים של יער חדרה כולל את התצפית המרהיבה על חרבת סמארה.
בנוסף, כדאי להגיע אל נחל אלכסנדר בחודשי האביב על מנת לראות את הפריחה ואפשר להמשיך עד תל מכמורת והשפך אל הים התיכון. ההנאה מובטחת.

2. שמורת חוף השרון

אי אפשר לדבר על נקודות מעניינות באזור המרכז בלי להזכיר את שמורת חוף השרון. זהו מסלול יום מומלץ למשפחות עם ילדים קטנים או גדולים, כי הוא מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו להגיע אל פינה נסתרת שבה הטבע משתלב עם פריחה ועם הים.
התצפית בראש רכס שמורת חוף השרון יכולה להיות נקודת עצירה מדהימה. לאחר מכן, אפשר להמשיך לטייל לפי תחושת הבטן ועדיין להישאר קרובים אל הרכב ואל נקודות מוצלות לילדים או פעוטות.

3. פארק הרצליה

מעדיפים אווירה אורבנית יותר? בשבילכם הקימו את פארק הרצליה. הפארק נמצא על שדרות שבעת הכוכבים, במרחק הליכה מהקניון ותחנת הרכבת ויש בו פארק חבלים אדיר עם מגלשות גבוהות ומפתיעות.
פארק הרצליה נגיש לבעלי מוגבלויות ונוח מאוד לטייל בו עם עגלה. כמו כן, בתקופת החורף אפשר להגיע אל השלולית שיש בפארק ולצפות בנקודות עצירה של ציפורים.

4. חוף הים של נתניה

אין כמעט אזור בארץ שבו מטיילים בלי להיות קרובים אל חוף הים. אבל ספציפית באזור השרון, יש את רצועת החוף הקסומה של נתניה ומגוון רחב של נקודות עצירה ממש על הטיילת. היתרון הוא שלא באמת צריך להכיר את האזור כדי לטייל בו ושאפשר להתחיל בבוקר ולהישאר עד הערב.
אם אתם רעבים, תוכלו בשיחת טלפון אחת להזמין פיצה בנתניה ולמצוא ספסל כדי ליהנות משקיעה עוצרת נשימה. לאחר מכן, אפשר להמשיך אל אחת האטרקציות שיש באזור או לעלות על הרכב ולחזור הבית. המטרה היא כידוע שהילדים יתעייפו אבל גם יצברו חוויות, לכן באזור השרון יש המון מקומות שמצליחים למלא את הפונקציה הזו מושלם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות