fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ידענו כי הקריסה בצפון תהיה גדולה"

עורך הדין לירום סנדה דואג כבר שנים רבות לטיפול ושיקום של עסקים. כיום הוא מחזיק שלושה סניפים ברחבי הארץ, ביניהם המשרד הצפוני שבקרית ביאליק הצפוי בקרוב להפוך לסניף הגדול ביותר בצפון.
עורך דין לירום סנדה - מייסד פירמת L.S | צילום: עצמי.
עורך דין לירום סנדה - מייסד פירמת L.S | צילום: עצמי.

עם ניסיון עשיר והצלחות רבות במהלך השנים, עו"ד לירום סנדה מייסד פירמת עורכי הדין L.S, לא מפסיק לשאוף קדימה, להציב מטרות ולהגשים עוד יעדים בחייו ובתחום המשפטים.

החברה הוקמה בשנת 2009 על ידי עו"ד לירום סנדה המתמחה בתחום חדלות הפירעון, כינוסים פירוקים, שיקום והבראה של עסקים וחברות במשבר. ולא סתם שסנדה בחר דווקא בתחומים האלו, כל זה בעקבות סיפור חייו המלווה אותו עד היום ונותן לו את הכוח תמיד להמשיך ולא לוותר.

סנדה נולד וגדל בעיר חיפה. בהיותו רק בן 13 נקלע אביו לקשיים כלכליים, העסק הגדול שהיה בבעלותו קרס והאב נקלע לחובות של מיליוני שקלים. באותן השנים תהליכי הפירעון היו קשים וארוכים מאוד, ואביו נשאב למערכת ההוצאה לפועל עם חובות עצומים. בית חדש שרכשו הוריו באותה התקופה נמכר בהליכי כינוס, ואביו במצבו הקשה נאלץ לעזוב הכל. הוא החל לעבוד כנהג מונית ונכנס להליכי פשיטת רגל.

סנדה מספר: "כשהייתי הולך לבית הספר, היו עוקבים אחריי מעקלים של הוצאה לפועל שחיפשו את אבי. מאז ומתמיד עבדתי, חלמתי להציל אותו מהחובות ולאחר שירותי הצבאי החלטתי להירשם ללימודי משפטים. עבדתי בבוקר בחלוקת עיתונים ובערב עבדתי בתור מלצר באולם אירועים על מנת לשלם את שכר הלימוד."

בשעה שיצא לירום סנדה שהיה אז כבר בן 26, מהמבחן האחרון בלימודי המשפטים, קיבל שיחה שבה נאמר לו להגיע בדחיפות הביתה. אביו שעבד כנהג מונית, היה מעורב בתאונת דרכים קטלנית ורכב שחצה פס הפרדה לבן רצוף נכנס בו חזיתית. הוא נהרג במקום ולירום לא הספיק להגשים לו את החלום ולהעניק לו דף חדש בחייו ללא חובות.

מאותו היום סנדה החליט שיקדיש את חייו לטיפול ושיקום של אנשים ועסקים שנקלעו לחובות ופתח משרד עצמאי.

הוא החל בעבודתו מתוך רצון לסייע לכל האוכלוסיות החלשות בארץ. מאז ועד היום סנדה מטפל באלפי תיקים של חייבים ומעביר אותם שיקום והבראה כלכלית. סנדה סיפר: "הסיפוק הגדול ביותר שלי הוא מבטו של הלקוח ביום הדיון הסופי, כשהוא מקבל את ההחלטה כי בית המשפט מאשר לו פתיחת דף חדש בחיים והפטר מחובות. כולם בוכים, ללא יוצא מהכלל, בין אם מדובר בצעיר בן 30 או במבוגר בן 60 – אף אחד לא נשאר אדיש".

כיום פירמת עורכי הדין לירום סנדה הינה אחת מ-25 המשרדים הכי גדולים בארץ כבר 4 שנים ברציפות, ומדורגת במקום הראשון בארץ למשרדים רב תחומיים. למשרד שלושה סניפים בארץ – קריית ביאליק, תל אביב ובאר שבע ושלוחות בארצות הברית. מעל 90 עורכי דין בפריסה ארצית ועולמית, כאשר הפירמה מונה כ-140 עובדים הכוללים אנשי מקצוע נוספים מתחומים שונים.

 

עו"ד לירום סנדה הכי צעיר אי פעם שנכנס בין 25 המשרדים המובילים בארץ לשנת 2017 | צילום:
עו"ד לירום סנדה הכי צעיר אי פעם שנכנס בין 25 המשרדים הכי גדולים בארץ בDUN'S100 | צילום: באדיבות "דאנס 100".

 

עורך הדין סנדה מייצג כיום את לשכת עורכי הדין בדיונים שונים בכנסת ומעורב בחקיקה של חוקים רבים. כמו כן, סנדה מעביר גם הרצאות בתחום, הן בפני גופים עסקיים והן במסגרת כנסים מקצועיים והשתלמויות לעורכי דין. הפירמה זוכה להערכה והכרה כמשרד המוביל בישראל, המעניק שירות משפטי בקשת של תחומי ההתמחות.

אחד מהסניפים המובילים של סנדה הוא הסניף הצפוני

הסניף השוכן בבניין הקריון שבקרית ביאליק, מונה כיום 25 עורכי דין וכ-40 עובדים ובסוף השנה סנדה מתכנן להגדיל את הסניף ולעבור למתחם חדש במשרדים גדולים יותר. הסניף הצפוני החדש יהיה המשרד הגדול ביותר בצפון שישרת עשרות אלפי אזרחים במגוון המחלקות של הפירמה.

שנת 2020, המכונה "שנת הקורונה" מאופיינת בחוסר וודאות במשק. לבעלי העסקים קשה מאוד בקבלת החלטות עסקיות, קיים חוסר וודאות להכנסות הצפויות וקושי בניהול התזרים. לאור שיעור האבטלה במשק כיום, כוח הקנייה של הציבור קטן ומשפיע לרעה על הכדאיות של פתיחת עסקים בימים אלו.

סנדה מוסיף: "עם פרוץ משבר הקורונה ידענו כי הקריסה בצפון תהיה גדולה בהרבה ואף מהירה יותר. מחלקה של 7 עורכי דין מסניף תל אביב נותבה לתגבור הסניף בקרית ביאליק, תוך שהתחלנו בגיוס עורכי דין נוספים לסניף. הסניף הצפוני מטפל באלפי עסקים קטנים, מדובר באזרחים שרובם מעולם לא התנסו בעבר כעצמאים וחוו על בשרם הצלחות או כישלונות. המון לקוחות המגיעים מערים קטנות, פריפריות וערי המגזר."

 

בעלי העסקים עוברים תקופה לא פשוטה בימים אלה

רוב בעלי העסקים נמצאים במצב של גרעון מתמיד ולמעשה לא רק שלא מרוויחים, אלא משלמים עוד ועוד כספים רק בשל היותם בעלי עסק. סנדה מציע פתרונות לכל אותם בעלי עסקים שרוצים להרים ידיים. צוות עורכי הדין והצוות המסייע של משרדו, קיבלו חיבורים מאובטחים למחשבים במשרד על מנת שיוכלו לעבוד מהבית ולספק שירות 24/7 ללקוחות גם בתקופה זו. סנדה רואה קודם כל את הלקוחות לנגד עיניו, כך שכל לקוח שנכנס בדלת נהנה מיחס אישי, זמינות מלאה וטיפול מסור. כל זאת תוך שיתוף מלא של הלקוח בתהליך ומציאת דרכי הפעולה היעילות ביותר להשגת התוצאות הטובות ביותר.

 

הסניף הצפוני החדש שיפתח בסוף השנה | צילום: באדיבות לירום סנדה
הסניף הצפוני החדש שיפתח בסוף השנה | צילום: באדיבות לירום סנדה

 

סניף צפון

רח' המייסדים 7 (מגדלי הקריון 2 קומה 5) קרית ביאליק

טל': 04-6900777, פקס': 04-6900770

 

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק של 'הד הקריות' .

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות