fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רפלקסולוגיה: טיפול אחד אצל צור ציפורה ישנה לך את החיים!

החיבור בין גוף לנפש הוא עולם שלם - צור ציפורה, מקרית אתא, התנסתה יום אחד בטיפול רפלקסולוגי ונדהמה לגלות את התחום והקסם שבאיזון הגוף והנפש דרך מגע בלבד. כיום היא רפלקסולוגית בכירה כבר 17 שנים ועוזרת לאנשים לפתור ולאבחן בעיות משמעותיות ששינו להם את החיים.
רפלקסולוגיה לגוף ולנפש | צילום: pixabay

לכל מי שטרם הספיק להכיר, רפלקסולוגיה היא שיטת אבחון וטיפול ברפואה האלטרנטיבית. לפיה לוחצים על נקודות ואזורים בכף הרגל המייצגים ״מפה״ של כל איברי ומערכות הגוף. באמצעות התבוננות ומגע בכף הרגל, ניתן לאבחן ולטפל בליקויים במערכות הגוף השונות.

המקצועיות וההצלחה של צור ציפורה (59) מלווים אותה כבר 17 שנה לעזור לאנשים לפתור בעיות כמו כאבי גב, כאבי ראש, חרדות, מתחים, בעיות בתהליכי כניסה להריון, בעיות שרירים, חוסר איזון הורמונלי ועוד.

בקליניקה שלה בקרית אתא, בשעה של טיפול דרך מגע בכפות הרגליים, ציפורה מאבחנת את מצבו הבריאותי של המטופל ובעזרת מגע מדויק בנקודות בכפות הרגליים היא מביאה את האדם לאיזון לו הוא זקוק.

אחרי הטיפול, האדם מגיע לאיזון ברבדים שונים. מבחינה נפשית, הוא רגוע יותר ומבחינה פיזית, הקלה עצומה בכאב, שיפור בזרימת הדם והחמצן מה שיוצר הבראה של הגוף.

רפלקסולוגיה לגוף ולנפש | צילום: pexels

חלק ממטופליה, אינם מגיעים לשם טיפול בכאב או בעיה מסוימת, אלא כטיפול מפנק בלבד, שעה של ניתוק ורגיעה כדי לחזק את הנפש, להתחבר לעולם הפנימי ולחזור מחוזקים יותר לחיי היום יום.

לקוחות מספרים: "התוצאות מדברות בעד עצמן, מטפלת נהדרת עם אישיות נפלאה",  "טיפול מקצועי שענה על כל החששות שלי, כל יום שעבר הרגשתי טוב יותר וכשסיימתי את הטיפול לא האמנתי שאני ארגיש מצוין ואחזור לעצמי חזקה ובריאה יותר", ״כבר 4 שנים שאני מגיע לקליניקה של ציפי, לפעמים לטיפול ולפעמים גם להתפנק. אין לי מילים להודות לה, כמה הטיפול שלה עוזר לי, במובן הנפשי והפיזי. תודה לבורא עולם שהיא קיימת״ ואלה רק חלק קטן מההמלצות הרבות שהגיעו אלינו.

"כל כאב קטן יכול להיות כאב גדול- כואב עכשיו, תטפל עכשיו"

בנוסף להצלחה של ציפורה בתחום הרפלקסולוגיה, היא אוחזת בתארים נוספים. רייקי מאסטר, העברת אנרגיה למטופל בעזרת מגע או ללא מגע, מטפלת בתטא היליניג, טיפול בתת מודע המסייע להגיע למצב של ריפוי ושחרור חסמים, אקסס בארס ואקסס בודי, טיפול בתחום המודעות העצמית ומתקשרת. וכמובן מלווה נשים בהריון ולידה.

שיטות טיפול נוספות ברפלקסולוגיה | צילום: pixabay

צור ציפורה משתפת אותנו שבאיבחון רפלקסולוגי ניתן לראות גם אם יש בעיה גופנית. היא מציינת: ״הגיע אלי מטופל עם בעיות של חוסר שינה, נרדם ברגע שהתחלתי את הטיפול. הוא דיווח שישן במשך כל הלילה ברצף. שזה לא קרה לו שנים. אקסס בארס הוא טיפול שמאזן את הגוף וניתן לטפל במגוון בעיות נוספות. המגע נעים ועובד בצורה מיוחדת. לקלף, למחוק וליצור מחדש״

צור ציפורה, רפל׳סולוגית בכירה בקרית אתא | צילום: באדיבות המצולמת

אז החלטנו לבדוק עם ציפורה, למי מתאים טיפול רפלקסולוגי ואילו בעיות הטיפול פותר?

אילו בעיות קיימות שהרפלקסולוגיה יכולה לספק?

״מערכת אורטופדית (תנועה): שרירים, שלד, מפרקים וגידים. מגוון בעיות רפואיות: כאבי גב, צוואר וכתפיים, בעיות ברכיים, כאבים מפרקים, אוסטאופורוזיס, דורבן בעקב, כאבי שרירים, התכווצויות שרירים, דלקות גידים, דלקות פרקים ודלקות שרירים ועוד.

מערכת חיסון: מחזק את המערכת החיסונית עם הגנות טבעיות של הגוף. מערכת העיכול: מטפל בכל בעיות העיכול השונות.

מערכת השתן: זיהום ודלקת בדרכי השתן, אבנים בכליות ובדרכי השתן ועוד. מערכת הנשימה: קשיי נשימה, בעיות בסינוסים, אסטמה, ברונכיטיס,

שיעול, הצטננות, ליחה, גודש באף. מערכת העצבים: כאבי ראש, מיגרנה, סחרחורת, בעיות שיווי משקל, נדודי שינה, רעד בלתי נשלט, טרשת נפוצה, פרקינסון. המערכת ההורמונלית: בעיות מחזור (מחזור לא סדיר, כאבי מחזור, דימום חלש / מוגבר, איזון הורמונלי בגיל המעבר, בעיות פוריות.

מערכת לב וכלי דם: מחלות לב, לחץ דם גבוה או נמוך, אנמיה, המוגלובין נמוך, טרשת עורקים, סוכרת, בצקת, בעיות ראייה כולל: ראייה מטושטשת, ראייה מטושטשת, נפיחות בעיניים, יובש, בעיות ברשתית ועצבים. בעיות עור: אקנה, פצעים מוגלתיים, פסוריאזיס, קילוף עור, פטריות, גירוד.

מערכת נפשית: מתח, מתח, דיכאון, חרדה, התפרצויות בכי, כעס, תסכולים ועוד.״

מהו תהליך הטיפול וכמה זמן הוא לוקח?

״טיפולי רפלקסולוגיה כוללים אבחון דרך כפות הרגליים, והתאמת הטיפולים לבעיה הרפואית. בדרך כלל שני המפגשים הראשונים משתלבים זה בזה טיפול ואבחון. המפגשים הבאים מוקדשים לתהליך הטיפול וההחלמה וגם ריפוי.״

"אם יש לך כאבי גב שמשליכים לרגליים או כאבי ברכיים – אל תחכה ותגיע לטיפול" | צילום: pexels

לכל אדם קצב השינוי והריפוי שלו. מספר טיפולים ותדירות?

״תלוי בחומרת הבעיה ובתגובה לטיפול, המשתנה מאדם לאדם. במקרה של בעיה, הפגישות מתקיימות פעמיים בשבוע ובמקרים מסויימים קיימת סדרה של 14 טיפולים.״

האם רפלקסולוגיה בטוחה לנשים בהריון?

״רפלקסולוגיה טובה לתמיכה לכניסה להריון, בטוחה ואף מומלצת במהלך ההריון. הרפלקסולוגיה גם עוזרת לזירוז הלידה ואני תומכת במהלך הלידה, נשים בהריון סובלות מכאבי גב ורגליים, הטיפול עוזר להמשיך את רצף ההריון בנוחות וברוגע. הטיפול מסייע בפתרון בעיות וחוסר נוחות נפוצות המתעוררות במהלך ההריון. הטיפולים מרגיע, מפנק ומסייע במקרים רבים בהם אין לרפואה הקונבנציונלית פתרון.״

מהם היתרונות הבולטים של הטיפול?

״טיפול שנותן לך שליטה על הבריאות שלך. טיפול טבעי ללא כימיקלים, טיפול לא פולשני. טיפול מעמיק המטפל בבעיה מהשורש תוך התבוננות במכלול מערכות הגוף והנפש. טיפול אישי, המעניק יחס אישי אליך כאדם. טיפול נעים, רך, מרגיע, מלטף, מרענן ומחדש. ממריץ חמצן לכל האיברים והקצוות של הגוף. מגביר את המודעות ובהירות המחשבה. מחזק את כוחות הנפש והגוף.״

המתנה הכי גדולה שתוכלו לתת לעצמכם או לאחרים זה טיפול לנפש ולגוף. להגיע לרגיעה ושלווה פנימית, לפתור בעיות בריאות שונות ללא כל התערבות חיצונית של תרופות, שיכולה להיות שלכם עכשיו בהטבה חד פעמית.

הבטיחו לעצמכם שעה של שלווה מחיי היום יום והתנסו בחוויה שתפתח בפניכם עולם שלם, חדש וחופשי יותר.

כמו כן, ציפורה מטפלת בטיפול אנרגטי שנקרא "ריקי מאסטר" מלמדת ומעבירה, עוסקת בתחומים נוספים ומעבירה הרצאות, מתקשרת ויועצת.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות