fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיפוי קיר חיצוני דמוי עץ למראה מעוצב ויוקרתי

העץ הוא אחד מחומרי הגלם המבוקשים ביותר בריהוט ועיצוב הבית והחצר ולאחרונה הוא הפך למבוקש גם בקרב אלה המחפשים להעניק לקירות החיצוניים מראה יוקרתי ומעוצב.
חיפוי קיר חיצוני דמוי עץ. צילום: יח"צ
חיפוי קיר חיצוני דמוי עץ. צילום: יח"צ

העץ הוא אחד מחומרי הגלם המבוקשים ביותר לריהוט ולעיצוב הבית והחצר, ובצדק. הוא נראה נפלא, הוא נוח לשימוש והוא מתאים למגוון רחב של שימושים. בחצרות הבתים הוא כוכב של ממש, לא רק לצורך התקנת דק או פרגולה, אלא גם לצורך חיפוי קירות חיצוניים. איך זה קרה, והאם העץ מתאים לחצר הפרטית שלכם?

עיצוב חמים ונעים

השימוש בעץ לעיצוב החצר נועד לשרת שורה של מטרות, אבל מעל לכל לוחות העץ תורמות ליצירת מראה נעים וחמים. למעשה, בבתים עם גינה פרטית השילוב של עץ בהחלט מתבקש. רבים מתכננים דק לגינה מחומר הגלם האיכותי, משלימים את התמונה עם פרגולה שתבטיח הצללה אופטימלית ומוסיפים גם חיפוי לקיר שיוצר קו עיצובי אחיד ויוקרתי להפליא. למעשה, השילוב המצוין בין כל אלה נראה היום לא רק בבתים פרטיים אלא גם בצימרים ובגני אירועים למשל.

ליטוש למראה המבנה

לצד היוקרה והפאר, לוחות העץ מספקים עוד שלל יתרונות גם ברמה הפרקטית. למשל, התקנת הלוחות מאפשרת לנו להסתיר באלגנטיות פגמים שונים, כדוגמת שקעים בקיר, וכן היא משמשת לבידוד אקוסטי טוב יותר. בנוסף, ולא פחות חשוב, חיפוי קירות חוץ מעץ יכול לעזור לנו למנוע חדירה של מזיקים כאלה ואחרים, שכניסתם מתאפשרת לא פעם באמצעות הפתחים הקיימים בקיר. אם כן, אין ספק שלחיפוי העץ יש שורה של יתרונות, והם אלה שהפכו אותו למצרך מבוקש למדי.

תוצאה מרשימה לאורך זמן

אחרי שזיהינו את היתרונות המרכזיים של חיפוי העץ, וכאמור – יש מהם בשפע, חשוב לזכור שמהיתרונות הללו אנחנו שואפים ליהנות לאורך זמן. עם זאת, כאשר לוחות העץ נחשפים באופן קבוע לשמש החזקה, לגשם ולתנאי הלחות, הם עשויים להתעוות, להתנפח ואף להיסדק. בפשטות, תנאי מזג האוויר עלולים לפגוע במראה המרשים והיוקרתי, ולכן מומלץ לבחור פתרון איכותי ועמיד יותר, כמו חיפוי דמוי עץ. חיפויים מהסוג הזה נמצאים כיום בשימוש לכל צרכי החצר, מחיפוי הקירות, דרך המעקה למדרגות החוץ ועד לתכנון דק סינטטי. זהו הפתרון המנצח, שמבטיח מענה איכותי ומרשים לטווח הארוך.

חיפוי עץ, טפט או זכוכית?

לצד חיפויי העץ המוכרים היום, ישנן כמובן גם חלופות אחרות לחיפוי הקירות החיצוניים. טפט הוא דוגמה לא רעה, וכך גם חיפויי הזכוכית, אך בטווח הארוך חלופות אלה יעילות הרבה פחות והן חשופות לנזקים משמעותיים. חלופות נוספות כמו טיח או אבן אף הן יעילות למדי אך גם יקרות יותר. אם כן, חיפוי דמוי עץ משלב בין עמידות גבוהה, אסתטיקה ועלות אטרקטיבית, שלושה משתנים קריטיים שהופכים את הפתרון הזה למשתלם מכולם. כך תוכלו ליהנות גם מעיצוב יוקרתי וחמים בחצר הפרטית שלכם, גם מעמידות רבה יותר וגם ממחיר נוח שיתאים גם לכם.

 

חברת TREX המתמחה בייצור של דקים סינטטיים, חיפוי קירות חוץ דמוי עץ והתקנה של מעקות חוץ, מאמינה באיכות מוצריה ומספקת לקהל לקוחותיה אחריות של 25 שנים לכל המוצרים. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מאולם התצוגה שלנו השוכן ברחוב יד חרוצים 6 נתניה, תוכלו גם ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר:077-9973060 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il/.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות