fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המדריך למעבר דירה של סטודנטים

סטודנטים? צריכים לעבור דירה? הגעתם למקום הנכון, במאמר הבא נציג בפניכם את כל הטיפים החמים למעבר דירה ואפילו ננסה להוזיל לכם אותה.
מעבר דירה סטודנטית | צילום: 123rf

קבלו את הרשימה שתעשה לכם סדר ותסייע לכם לעבור דירה כמו גדולים.

לוקחים המלצות על מובילים לסטודנטים

האמינו לנו שהדבר האחרון אתם רוצים לעשות זה לסגור עם חברת הובלה שאתם לא מכירים, שפשוט עלתה לכם בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. יש כמה משימות שאתם צריכים לעשות לפני שאתם בוחרים מוביל על מנת להימנע מעוגמת נפש.

תחילה אנחנו ממליצים לכם להתחיל בחוג החברים הקרוב שלכם או בקבוצת הוואטסאפ השכונתית, אולי הם יוכלו להמליץ לכם על מוביל שהם כבר שכרו את שירותיו והיו מרוצים ממנו.

במידה ואתם לא מצליחים לאסוף המלצות מחברים, גשו לאינטרנט ובצעו חיפוש מוקפד אחר חברת הובלה אמינה ומומלצת.

כפי שאתם כבר ודאי מבינים, מדובר במשימה לא פשוטה מפני שזה לא חכמה למצוא מישהו, אלא צריך למצוא מישהו מומלץ.

משווים הצעות של מובילים

מכיוון שאנחנו בטוחים שאין לכם כסף מיותר, אנחנו ממליצים לקחת כמה הצעות של מובילים ולהשוות בניהן. מכיוון שסביר להניח שמדובר בהובלה קטנה, אנחנו לא מצפים מהמוביל שיגיע אליכם לדירה במיוחד על מנת להעריך את מורכבות ההובלה מקרוב ולתת הצעת מחיר.

בכל הקשור להובלות קטנות, המוביל בהחלט יכול לתת לכם הצעת מחיר טלפונית, אולם אנחנו ממליצים לכם לשלוח לו רשימה של כל הפריטים שאתם צריכים להעביר, כדי שיוכל להעריך את המחיר.

שימו לב שאתם מקבלים הצעה מסודרת ואל תסגרו דברים בוואטסאפ, אם הדברים לא יהיו סגורים על ידי הצעה מסודרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם רבים עם המוביל בסוף העבודה.

הזמינו חברת הובלה קטנה

אנחנו ממליצים לכם להזמין הובלה קטנה לפי עיר מגורים כדי להוזיל את העלויות.

ההוצאות השוטפות של חברות ההובלה גדולות בהרבה מאלה של החברות הקטנות ובסופו של דבר אם תזמינו חברה גדולה שיש לה צוות גדול ומשאית גדולה, סביר להניח שתצטרכו לשלם לפחות 20% יותר.

הקפידו להזמין חברת הובלה שיש לה צוות מצומצם, טנדר קטן והוצאות נמוכות, כך ודאי תוכלו להוזיל את העלות של ההובלה.

סוגרים הובלה מראש

מובילים לא אוהבים שמתקשרים אליהם בדקה התשעים לשאול אם הם פנויים לעבודה, זה מתסכל אותם לפעמים שהם לא פנויים ולא יכולים להעניק לכם שירות.

גם מבחינתכם מדובר בסיטואציה לא טובה, היות ואתם עלולים למצוא את עצמכם ביום המעבר ללא מוביל, פשוט היות ולא הצלחתם לסגור עם אף אחד.

מומלץ לסגור על תאריך ההובלה לפחות חודש מראש, כדי שלא תמצאו את עצמכם קרחים מכל הכיוונים. האמינו לנו שבחודש שנשאר לכם לקראת ההובלה יש לכם מספיק משימות למלא עד שהציוד שלכם יעלה על המשאית.

מצטרפים להובלה של חבר

מובילים אוהבים לעשות הובלות גדולות, הם פחות אוהבים להגיע לדירות קטנות ולבזבז עליהן חצי יום עבודה. במרבית המקרים סביר להניח שהם ידרשו יותר כסף באופן יחסי על ההובלה שלכם. לכן, אנחנו ממליצים לכם לאחד כוחות עם חבר נוסף שצריך לעבור מהבניין או מהשכונה שלכם ולהצטרף להובלה שלו. נכון, זה קצת מגביל אתכם מבחינת התאריכים כי אתם צריכים להתיישר לפי התאריך שלו, אך זה בהחלט יוכל להוזיל עבורכם את עלות ההובלה והמוביל ישמח לבצע שתי הובלות במכה אחת, הוא רק ירוויח מזה יותר כסף בפחות זמן ואתם תשלמו פחות.

אורזים שבועיים מראש

את אריזת התכולה מומלץ להתחיל לפחות שבועיים מראש, על מנת שלא תיכנסו ללחץ בדקה התשעים.

התחילו עם החפצים השבירים שלכם, מניסיון שלנו זה תמיד לוקח יותר זמן. אל תשכחו לרפד את הארגזים עם פצפצים על מנת שהכלים השבירים לא יפגעו בנסיעה.

כשאתם מסיימים סגרו היטב את הארגז וכתבו עליו את המילה שביר. רק כך המוביל ידע שהוא צריך להתייחס אליהם בצורה עדינה יותר.

פרקו והרכיבו בעצמכם

אם יש לכם רהיטים שצריך לפרק על מנת להעביר אותם ולהרכיב בדירה החדשה, מומלץ לעשות את זה בעצמכם.

מרבית המובילים לוקחים משהו כמו 250 ₪ על פירוק והרכבה של כל רהיט, אם יש לכם ידיים טובות אתם בהחלט יכולים לחסוך את הסכום הזה.

אם אין לכם את הידיים הטובות ואתם חוששים שאתם נכנסים למשימה שאתם לא יודעים איך יוצאים ממנה, השאירו את העבודה למוביל גם במחיר של תשלום נוסף. אם יש לכם כמה רהיטים שמצריכים פירוק והרכבה, אנחנו מניחים שהמוביל יפנק אתכם בהנחה משמעותית.

קחו שירות של אחסנת רהיטים

אם החוזה הנוכחי שלכם נגמר הרבה לפני שהחוזה החדש מתחיל, אתם צריכים למצוא פתרון לתכולה ובעיקר לרהיטים שלכם.

במצב כזה תוכלו להיעזר בשירות אחסנת רהיטים, מדובר בשירות המאפשר לכם לאחסן את הרהיטים במחסנים ייעודיים על מנת שיהיה לכם פתרון לתקופת המעבר הזו.

מדובר בשירות זול למדי ולא פחות חשוב הוא מאפשר לכם לקחת החלטות לא מתוך לחץ. הרבה פעמים קורה שסטודנטים סוגרים חוזה בדירות שהם לא הכי רוצים, רק כי הם חייבים פתרון מידי וזה חבל.

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות