fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המדריך המקוצר לבחירת איפור

כיצד לבחור את האיפור שהכי מתאים לך, לגוון העור, לפי אורח חייך והכי חשוב, באיזה מחיר? לכל הפרטים.
כיצד לבחור את האיפור הנכון לך | צילום: pixabay

איפור לנשים הוא לא המצאה חדשה ובוודאי לא המצאה של המאה ה-21 ואפילו לא של המאה ה-20. אמנם אלו השנים שהטכנולוגיה השתכללה לרמות שאפשרו ייצור איפור ברמה גבוהה יותר מאי פעם, אך המסורת של איפור לנשים התחילה אי שם לפני שנים רבות.

יש עדויות כי כבר במצרים העתיקה התהדרו הנשים והמלכות באיפור על פניהן ויש פסוקים בתנ"ך הרומזים כי אפילו בתקופות ההן, איפור היה עניין שכיח ונשים השתמשו בו על-מנת להעצים את נשיותן ולהיראות יפות וחיוניות.

כל זה מביא אותנו לימינו אנו, בהם בחירת איפור נהייתה עסק קצת מסובך. יש המון חברות, מותגים ומוצרים ולכן נשים רבות עומדות מבולבלות מול מדפי הפארם העמוסים ותוהות מה בדיוק הן צריכות לקנות. לכן, גיבשנו מדריך קצר שיעזור לך לבחור את האיפור שלך בקלות ובמהירות.

אל תקני איפור יקר מדי

כשאנחנו אומרים אל תקני איפור יקר מדי, אנחנו מתכוונים לזה ש "יקר" זה מושג יחסי. עבור נערה בת 16, מסקרה ב 80 ₪ יכולה להיות מוצר יקר. אבל עבור אישה בת 36 המפרנסת את עצמה בכבוד, מסקרה ב 180 ₪ יכולה להיראות כמו הוצאה נגישה ולגיטימית לגמרי. בכל אופן, העצה שלנו היא לא לקנות איפור שאת לא יכולה להרשות לעצמך וזו מסיבה אחת פשוטה: יש כל כך הרבה אלטרנטיבות בשוק, שאם מחיר מסוים נראה לך מופרך, רוב הסיכויים שתצליחי למצוא תחליף איכותי בקלות. מה שכן, האיכות היא שם המשחק כאן. רק איפור איכותי יחזיק מעמד לשעות רבות ולא יגרום לך לאלרגיות או תופעות לוואי. לכן, דעי היכן ובמה להשקיע וכמה בדיוק את הולכת להוציא על המוצר שחסר לך בתיק האיפור.

בחרי איפור המתאים לגוון העור שלך

רוב הנשים מסתבכות עם הסעיף הזה, בכל הנוגע למייק אפ. לפעמים הגוון בהיר או כהה מדי ברבע טון וזה משפיע על המראה כולו. לכן, אם את מתלבטת, פשוט בקשי עזרה: מיועצת היופי, מהמוכרת בחנות או אפילו משירות הלקוחות של המותג. הדבר נכון לא רק לגבי מייק אפ, שצריך להתמזג עם העור הטבעי שלך בצורה הרמונית, אלא גם לגבי צלליות, מסקרה, גוון האייליינר והשפתון וכל מוצר אחר. לכל אחת יש גוון עור אחר ולכן יש להתאים את הצבעים בהתאם לגוון זה ולהתאפר בצורה בעלת נוכחות אך אסתטית.

חשבי בדיוק לאיזה איפור את זקוקה

אם את חיית מסיבות ומועדונים, את בוודאי לא תספקי בליפסטיק בגוון טבעי וחיוור וצללית בגוון טבעי. לעומת זאת, אם את נוהגת בעיקר להתאפר למשרד או לפגישות עסקיות, את לא זקוקה לצללית בצבע ניאון זוהר וסומק עז. מצד שני, יתכן ויש בך קצת מכל דבר ואז גם תיק האיפור שלך צריך להיות מגוון ולהכיל מוצרים מתאימים לכל סיטואציה. אך לפני שאת קונה מוצר מסוים, חשבי לאן תתאפרי איתו וכמה. זה ינחה אותך ברכישה וימנע ממך לבזבז כסף.

אם יש לך מוצרים קבועים, רשמי את המספרים הסידוריים שלהם

כמעט כל חברת איפור פועלת לפי שיטת המיספור. מייקאפ מס' 3, שפתון #301 וכדומה. אם יש לך מוצרים מנצחים שאת לא רוצה להחליף, פשוט ערכי רשימה של המספרים הסידוריים שלהם. בפעם הבאה שאת מגיעה לחנות או מזמינה איפור אונליין, פשוט קני את המוצר המדויק. זה יחסוך לך התלבטויות, בזבוז כסף והתמודדות עם מוכרות שלהוטות לקבל את העמלה שלהן, גם אם גוון המייק אפ לא מתאים לך.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות