fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכירו את מתחם הבילוי והקניות – משתלת בית חי

מתחם הבילוי והקניות בית חי בצומת רימון בגליל התחתון מציע מגוון רב של בילוי - משתלה הכוללת צמחי נוי וצמחי פרי, מתחם ריהוט הכולל מגוון רב של מוצרים ביבוא אישי מהמזרח הרחוק, סניף ייחודי של קפה גרג ואפילו דוכן פלאפל מיוחד.
הכירו את מתחם הבילוי והקניות - משתלת בית חי | צילום: באדיבות טל פז תקשורת

מתחם משתלת בית חי ממוקם על כביש 77 ולמרגלות המורדות הצפוניים של התבור ומהווה נקודת עצירת חובה למטיילים צפונה.

במתחם תמצאו את כל מה שדמיינתם לעיצוב הבית, הגינה והחצר: צמחי בית וגן ומבחר מרהיב של שתילים (יש מבצעים אטרקטיביים, כדאי להתעדכן בדף הפייסבוק של המשתלה), עצי פרי, עצי נוי ,סידורי פרחים יבשים ומרבדי דשא. כדים ויציקות שיש כגון אדניות, פסלים, מזרקות, מערכות השקיה ואביזרי גינון, חומרי הדברה ודישון, מתנות מיוחדות ועוד.

משתלת בית חי | צילום: באדיבות טל פז תקשורת

במשתלת בית חי ניתן למצוא גם ריהוט עתיק: אבני ריחיים, מחרשות, עגלות סוסים, כדים מתקופת נפוליאון ועוד. כמו כן, מבחר רחב של סלונים, פינות ישיבה, כלי בית ועוד. הכל בייבוא אישי ייחודי מהמזרח הרחוק.

נחזור אל הצמחים, משתלת בית חי נחשבת למשתלה מתקדמת מאוד וכמו בהייטק גם במשתלה יש המון חידושים, אחד מהם הוא ייבוא של צמחים מהולנד אשר ניתן להשיגם רק בבית חי  כגון: *קלדיום דמעות תינוק אשר מתאים מאוד לאקלים הישראלי, *מגוון סוגים של צמח אוזן הפיל , צמחים ועצים העשויים ממשי כמו פיקוסים, עצי דקל ועצי פרי.

משתלת בית חי | צילום: באדיבות טל פז תקשורת

בתקופה הקרובה ניתן למצוא מבצעים אטרקטיביים כגון: 15  צמחי גרניום ב-100 שקלים, מגוון צמחים מפותחים (עציץ 12 ליטר) 15 ב-100 שקלים, עציצים דמויי אבן בייבוא בלעדי גודל בינוני -3 ב-100 שקלים, 15 צמחי תבלין או פיטוניות גם כן ב-100 שקלים.

בנוסף ניתן למצוא כאן גם תוצרת חקלאית של המשפחה שמן זית, ראשון המסיק, מהכרם המשפחתי שגדל בחקלאות על מסורתית ללא חומרי הדברה, 50 ש"ח לליטר. ניתן למצוא גם דבש שהמשפחה מייצרת בעצמה 35 ₪ לצנצנת.

רעבים? אל תחמיצו את הפלאפל המתובל על פי מתכון משפחתי ותיק ומטוגן בשמן זית.

מתחם משתלת בית חי- כביש 77 בין צומת בית רימון לכיוון צומת גולני

טלפון: 04-641-9271

שעות פתיחה: ימים א- שבת, בין השעות 9.00-20.00

למעבר לפייסבוק >> לחצו כאן <<

למעבר לאינסטגרם >> לחצו כאן <<

מיקום ישיר בוואיז waze >> לחצו כאן <<

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות