fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דלתות חוץ מעוצבות בהתאמה אישית

התאמת דלתות חוץ וכניסה זה אחד מהצעדים החשובים ביותר בעיצוב הבית ובתכנון החצר ולא רק ברמה הפרקטית אלא גם ברמה העיצובית.
דלתות חוץ מעוצבות בהתאמה אישית. צילום: יח"צ
דלתות חוץ מעוצבות בהתאמה אישית. צילום: יח"צ

אנחנו משקיעים לא מעט זמן ומשאבים בעיצוב הבית וגם בתכנון החצר, אבל לא פעם שוכחים פרט אחד חשוב. זהו האלמנט העיצובי שמחבר בין שני המרחבים הללו, והוא חשוב לא רק ברמה הפרקטית אלא גם ברמה העיצובית. אז לפני שאתם מתקינים דלת חוץ שתוביל אתכם אל הגינה, הנה כמה נקודות חשובות למחשבה.

חומר הגלם המנצח: דלתות עץ

עולם הדלתות שופע עיצובים מרהיבים ודגמים מיוחדים במינם, אבל לחומרי הגלם יש חשיבות רבה לא פחות, וגם השפעה לא מבוטלת על הסטייל. בכל הקשור לחומרים נדמה שהכוכב הבלתי מעורער הוא העץ המלא, זה שמשדר יוקרה ופאר לצד עוצמה ועמידות. המאסיביות שלו הופכת את העץ לחומר גלם חזק שיהיה קשה לפרוץ, אבל הוא עושה זאת באלגנטיות, תוך שהוא משרה אווירה חמימה, נעימה וטבעית להפליא.

הגנה אופטימלית: חיפוי מנצח

כשאתם בוחרים דלתות חוץ מעוצבות כדאי לבחון היטב את החיפוי שלהן. חיפוי חיצוני איכותי כמו פייברקס או פרמה שילדס הוא זה שמבטיח עמידות לאורך זמן. במילים אחרות, גם כאשר הדלת חשופה ללחות רבה, לרטיבות או לאור השמש החזקה, היא תישמר היטב והמראה היוקרתי שלה לא ייפגע. בנוסף זוהי דרך טובה להגן על חומר הגלם היוקרתי והמרהיב, ובמילים אחרות – מהתוצאה היפהפייה תוכלו ליהנות לא רק בטווח הקצר, אלא גם בעוד שנים ארוכות וטובות.

אפשרויות בחירה שלא נגמרות

חומרי הגלם האיכותיים הם בוודאי משתנה קריטי בתהליך קבלת ההחלטות שלכם, אבל כדאי לזכור שישנם עוד לא מעט משתנים אחרים בנוסחה הזו. כך תוכלו לבחור בין זני עץ שונים, בין שלל צבעים וטקסטורות, ואפילו בסוגי פתיחה שונים – לרבות דלת הזזה או דלת שנפתחת אל הגינה או דווקא אל הסלון. המבחר האדיר מבטיח לכם חופש מוחלט ואת ההזדמנות לאתר בדיוק את מה שנכון עבורכם. מעל לכל תוכלו לשמור על סגנון עיצובי אחיד בחלל האירוח ובחצר, וליצור חיבור מצוין בין שני המרחבים הללו.

שירות מקצועי ומחירים נוחים

הפרט האחרון בפאזל קשור דווקא לזהותה של החברה עמה תבחרו לעבוד, וגם כאן נדמה שיש שלל חלופות. עם זאת, רק חברה מקצועית, טובה, ותיקה ומצליחה היא חברה שתוכל להעניק לכם מוצרים משובחים ושירות ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף ודאו שהחברה מעניקה אחריות למשך 10 שנים ואף יותר, כדי שתוכלו ליהנות גם מדלתות מעוצבות ומרשימות מאוד, גם ממחירים אטרקטיביים וגם משירות שיבטיח לכם ראש שקט לאורך זמן. אם כן, בין אם אתם משפצים את הדירה הנוכחית או מעצבים את הבית החדש שלכם לראשונה, תנו לדלתות 

 

דלתות כניסה מעוצבות, זו המומחיות של חברת אנדרסן, אנו גאים להציג בפניכם מגוון רחב של דלתות כניסה בסגנונות שונים: דלתות יציאה למרפסת, דלתות זכוכית, דלתות אלומיניום ודלתות כניסה מעץ. דלתות אנדרסן, מתאימות לכל כיס וקיימות במחירים שונים בעיצובים שונים ובהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני בטלפון מספר 077-8040240 או בקרו אותנו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://andersenwindows.co.il/.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות