fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דירות למכירה בברלין חורף 2021

צילום: FREEPIK

נדל"ן בחול הפך בשנים האחרונות להיות לאחד מיעדי ההשקעות המובילים עבור ישראלים, לצד מניות, אגח"ים וקרנות השתלמות שונות. מבין מגוון המדינות שישראלים משקיעים תוכלו למצוא מדינות כמו קפריסין, פולין, יון וגרמניה. מרבית המדינות שאליהם מגיעים המשקיעים הישראלים נמצאות בגוש היורו, מדינות כמו יוון וקפריסין סבלו לא מעט מהכניסה אל גוש היורו. אך עם זאת גרמניה שנחשבת לאחת המעצמות הכלכליות באירופה, נחשבת גם לאחת המדינות המועדפות על ישראלים להשקעה ובמיוחד ברלין. אך בתקופה האחרונה נראה כי סביב ההשקעה בחו"ל עולות לא מעט שאלות עבור משקיעים, מה שהביא אותי להתייחס אל מספר נקודות ששווה לשקול בחיפוש אחר דירות למכירה בברלין להשקעה הבאה שלכם.

למה דווקא ברלין

ברלין הינה אחת הערים הצעירות בגרמניה ומחזיקה בתוכה מעל ל30 אוניברסיטאות שונות, עשרות בתי ספר בינלאומיים ושירותי תחבורה מעולים. אל כל אלו אפשר להוסיף כמובן שממוצע הגילאים בברלין עומד כיום מתחת לשנות הארבעים בממוצע ושהיא נחשבת לאחת הערים הירוקות בכל גרמניה והנה קיבלתם את אחת הערים המושלמות להשקעה באירופה. ואיך השפיעה הקורונה אתם שואלים? ובכן שוק הדירות בגרמניה ובברלין בפרט נותר חזק ויש שיאמרו שהפך חזק יותר משהיה בעבר. את העלייה אפשר לראות עוד מהרבעון השלישי והרביעי, כאשר כבר ברבעון הרביעי של שנת 2020 מחירי הדיור עלו ב11.4 אחוזים. עם זאת רבעון הראשון של שנת2021 נרשמה עלייה של כמעט עשרה אחוזים במחירי הדירות בגרמניה כולה.

שוק הדירות

סוגי הנכסים שבברלין דיי מגוונים ורחבים אך מרבית הדירות שתוכלו למצוא כיום יהיו דירות 2 חדרים, יחד עם זאת הרשויות המקומיות הגדילו את היתרי הבנייה וכיום אחוז היתרי הבנייה בברלין גבוהה בעשרים אחוזים משנים עברו. אחת מהדירות המקסימות שתוכלו למצוא כיום בשוק הדירות של ברלין תהיה למשל דירת שני חדרים בקרבת ארמון שרלוטנבורג, היא מוצעת במחיר של 325 אלף יורו ומסתכמת בכ77 מטרים הכוללים חצר פנימית, מרתף ודירה מוארת למדי. יחד עם הדירה הזו תוכלו למצוא דירת 2 חדרים בנלקוויץ שבברלין, כאשר הדירה כוללת מרפסת עם יציאה מהסלון, אפשרות לרכישת חנייה וכ62 מ"ר. המחיר לדירה עומד כיום על כ237 אלף יורו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות