fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך בוחרים חברה להדברה בקריות

אם אתם גרים בצפון, המאמר הזה על איך בוחרים חברה להדברה בקריות יכול לעזור לכם.
חברת הדברה בקריות | צילום: freepik

עם בואו של הקיץ אנחנו נתקלים לא מעט במטרד של תיקנים, יתושים ועוד יצורים שנכנסים אלינו הביתה ומפריעים לשלוותנו. אם אתם מוטרדים מבואם של החרקים, מומלץ בכל שנה לפני עונת הקיץ לבצע הדברה על ידי חברה מקצועית. מלבד עונת השיא של החרקים, אנחנו יכולים לסבול במהלך כל השנה ממטרדים נוספים כמו עכברים, חולדות ועוד.

כדי להיפטר ולהימנע מהבעיות האלו בשוטף, כדאי לבחור חברה להדברה שהיא מקצועית ואמינה. אם אתם גרים בצפון, המאמר הזה על איך בוחרים חברה להדברה בקריות יכול לעזור לכם.

איזה סוגי הדברה יש?

אם תבחרו חברה להדברה בקריות תוכלו לבדוק מולה איזה סוגי הדברה היא מציעה באופן ספציפי. כיום היום הרבה פיתוחים בתחום ההדברה ויותר ויותר חברות נוהגות לבצע הדברות ירוקות או אורגניות, שהן פחות מסוכנות, פחות מזיקות לסביבה  ופחות מפריעות לחזרה לשגרה. את סוג ההדברה מתאימים לבעיה הספציפית אותה רוצים לפתור. מדבירים עוסקים במגוון רחב של בעיות כמו נמלים ונמלי אש, תיקנים, עכברים וחולדות, טרמיטים, פשפשים, צרעות, עכבישים ועוד יצורים שלא תצרו לחלוק איתם דירה ככל הנראה.

איזה חברה להדברה בקריות כדאי לבחור?

כמו בכל פנייה לבעל מקצוע עדיף לבחור בחברה שקיבלתם עליה המלצות מממכרים, לקוחות קודמים או ביקורות באינטרנט. חשוב לשים לב שכשאתם בוחרים חברה להדברה בקריות שאכן היא עובדת עם רישיון ומשתמשת בחומרים בטוחים לשימוש המאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה ומאושרים לשימוש בסביבות של בני אדם וחיות. כמו כן, ישנן חברות שמגיעות מהיום להיום וכאלו שיש להזמין מראש, תלוי בדחיפות שלכם.

הזמנתי חברה להדברה בקריות – כמה זמן אצטרך להיות מחוץ לבית?

בעבר בכל הדברה היינו מריחים שעות ארוכות ריח לא נעים ומסוכן. כיום עם הפיתוחים החדשים בתחום ההדברה האורגנית והירוקה לרוב ההדברות מבוצעות ללא ריח חזק, ואפשר לחזור לאחר שעות קצרות הביתה, כמובן בהתאם להנחיות המדביר וההדברה הספציפית שביצע. כמובן שחשוב לשאול את חברת ההדברה בקריות לכמה זמן אתם צריכים לצאת במידה ויש לכם ילדים קטנים ובעלי חיים.

חברה הדברה בקריות כמה זה עולה עולה?

אנשים רבים שואלים כמה יעלה לי השירות של חברת הדברה בקריות? .מחיר ההדברה משתנה בהתאם לשטח המבנה ולסוג הבעיה שצריך לטפל בה. הרחקת יונים או חולדות תעלה אחרת מהדברה נגד ג'וקים. כמו כן, הדברה בדירת שני חדרים תעלה פחות מהדברה בבית פרטי גדול. המינימום עבורו מדביר מגיע להדברה הוא בדרך כלל 200 ₪.

את המחיר הספציפי תוכלו לקבל כשתתארו את החלל ואת הבעיה. המחיר תלוי גם בסוג ההדברה שאתם צריכים. למשל, הדברת טרמיטים הדורשת קידוח באדמה, נחשבת למורכבת ויקרה הרבה יותר בהשוואה להדברות פשוטות יותר כמו הדברת גו‘ים למשל.

זקוקים לחברת הדברה בקריות? לא יכולים לסבול יותר את הגוקים, הנמלים, היתושים או כל חרק אחר שמפריע לכם? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור ולסייע לכם. אנו מתחייבים להדברה מקצועית, יעילה ויסודית עם החורמים הכי מובילים בשוק.

המדבירים שלנו מחזיקים ברישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה תוך התחייבות לתוצאות הטובות ביותר. צרו איתנו קשר ונשמח לענות לכם על כל השאלה ולתאם הדברה מקצועית לזמן שמתאים לכם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות