fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תגידו יפה שלום לכאבים

כואב לכם? אין רופא שלא ביקרתם אצלו? אתם ממש לא חייבים לחיות עם הכאב ובהחלט אפשר גם אחרת. בקליניקת "בריאות הגוף" בקרית מוצקין ניתנים שלל טיפולים מהרפואה המשלימה על ידי מטפלים מקצועיים בעלי תעודות והסמכה. כשתצאו מכאן, תשכחו שאי פעם כאב לכם
שיטה ייחודית המתבססת על טכניקה לסריקת השיבושים בגוף. מרינה חיטרין | צילום: יקיר ברבי
שיטה ייחודית המתבססת על טכניקה לסריקת השיבושים בגוף. מרינה חיטרין | צילום: יקיר ברבי

הגוף שלנו הוא מכונה אנושית, וכדי שהוא יתפקד כראוי צריך לטפל בו ולתחזק אותו. בקליניקה "בריאות הגוף" לרפואה משלימה בקרית מוצקין יוצאים מנקודת ההנחה הזו ומאמינים שהאדם הוא מכלול שלם של מערכות שמטרתן לתפקד בהרמוניה מלאה.

הגעתי לקליניקת "בריאות הגוף" החמימה והמזמינה באחד הימים היותר קרים של השבוע. די היה במבט שנעצה בי מרינה חיטרין, מעסה רפואית ובעלת הקליניקה, כדי שאבין שהיא רואה את כל בעיותיי, צרותיי ומכאוביי. "אני סובלת מדלקת מפרקים (אוסטאוארטריטיס)", אמרתי לה, "ויש לי גם מחלת מנייר (הפרעה במערכת שיווי המשקל הנגרמת ממחלת האוזן הפנימית), סחרחורות, אני מרכיבה מכשירי שמיעה, אה, ויש לי גם כאבי כתפיים, אולי מישיבה מרובה מול המחשב לצורכי עבודה".

תשובתה של מרינה הייתה שאלה-תהייה: "ומה עשית עם כל זה עד היום?". פירטתי בפניה את עשרות הבדיקות שעברתי עד הלום ואת רשימת רופאי האף-אוזן-גרון, הראומטולוגים, האורתופדים והנוירולוגים שביקרתי אצלם במהלך השנים, והיא המשיכה ושאלה: "נו, וזה עבר?".

התשובה שלי הייתה חד משמעית "לא", ובאותה הנשימה אמרתי למרינה שיש בחיים צרות, שכנראה צריך ללמוד לחיות איתן ושזה מה יש.

ברור שמרינה לא הסכימה איתי. בלי להטיל דופי ברפואה הקונבנציונאלית, היא שאלה: "מדוע לא פנית במקביל לרפואה המשלימה? יש לה כל כך הרבה כלים שיכולים לעזור לך, לשפר את איכות החיים שלך, ובכלל, את יושבת לא נכון, עומדת לא נכון והולכת לא נכון, ואת חייבת לעבוד על זה".

באשר אליי. לא יודעת מה יהיה עם הבעיות שלי, שכן בחלקן הן עתיקות יומין ואולי איחרתי את הרכבת, אבל מה שבטוח הוא שאכניס את עצמי לרשימת הטיפולים המגוונת שקליניקת "בריאות הגוף" מציעה, כי כל שיפור שלא יבוא, הרי הוא מבורך.

בכל אופן, הטיפול שקיבלתי השבוע מידיה האמונות והמקצועיות של מרינה, הראשון בסדרה, היה שילוב מענג של כאבים מהסוג הטוב (כן יש דבר כזה!) עם הרפיה ושחרור הגוף והנפש. יצאתי מהקליניקה, כאילו לפני רגע נבראתי מחדש.

מרינה חיטרין | צילום: יקיר ברבי
מרינה חיטרין | צילום: יקיר ברבי

 

אם גם אתם סובלים ממכלול של בעיות, כדאי שתדעו שב"בריאות הגוף" מציעים שורה ארוכה של טיפולים ברפואה משלימה, הניתנים על ידי מטפלים מקצועיים.

רפאל צור הוא מטפל ברפואה הסינית ומתמחה בטיפול בכאבים. לאחר שהוא מאבחן את המצב הבריאותי, הוא מתאים טיפול אישי במטרה ליצור הקלה מיידית בכאבים ובאי הנוחות ובמקביל הוא בונה תוכנית טיפול מעמיק לטווח הארוך, כדי להגיע לשורש הבעיה ולהעניק למטופל את הפתרון הטוב ביותר עבורו, כך שיוכל לחזור לשגרת חיים איכותית ובריאה. הטיפולים של רפאל כוללים: דיקור בנקודות "טריגר" לטיפול בכאב אקוטי, איזון גוף ונפש, אלקטרו-אקופונקטורה, רפואה סינית מסורתית לפי חמשת האלמנטים ודיקור בבטן לפי "שיטת הצב".

על נפלאותיה של הפיזיותרפיה ויכולותיה להקל על כאב, לאבחן ולשקם בעיות במערכת תנועות הגוף ואף למנוע אותן – אין צורך להכביר מילים. בקליניקת "בריאות הגוף" עובד קדרי, פיזיותרפיסט. לאחר אבחון מדויק של הבעיות, הוא מטפל בהן באמצעות תרגילים המותאמים אישית לכל מטופל. הפיזיותרפיה, כדאי לדעת, משפרת יכולות תפקודיות ומטפלת בבעיות של עצב, שריר ושלד. הטיפול מתאים לילדים ומבוגרים ומסייע במקרה של פגיעות ופציעות ספורט, כאבי שרירים וטיפול יציבתי. תפקידו של קדרי הוא להביא את המטופל לתפקוד מיטבי, והוא עושה זאת בהצלחה יתרה. מלבד פיזיותרפיה קדרי מעניק טיפולים כמו עיסוי שוודי, כוסות רוח, אבנים חמות, קינזיוטייפינג ("המדבקה של הספורטאים") ותרמותרפיה (כרית חימום).

לצידם של רפאל צור וקדרי, עובדים מטפלים נוספים, כולם, כאמור, מקצועיים בתחומם ובעלי תעודות הסמכה, כשעל כל הנעשה בקליניקה מפקחת הבעלים של המקום, מרינה חיטרין, מעסה רפואית, מומחית לשיקום טראומה ופתולוגיות בשריר.

מרינה פיתחה שיטה ייחודית, המתבססת על טכניקה לסריקת השיבושים בגוף. התאוריה וההסתכלות של מרינה מאפשרות לה לבדוק כל שריר ביחס לעצמות ולרקמות של המטופל. לאחר התנסות בשיטה הייחודית, מטופלים מדווחים על הקלה משמעותית ושינוי בסדרי החיים.

מספר המטופל פ"ל: "לאחר תאונה קשה שעברתי ושנה של טיפולים ללא הקלה במצבי, קיבלתי המלצה חמה מחברה על מרינה. חודשיים של טיפול שבועי ושכחתי איך מרגיש כאב. אמנם, אחוזי נכות לא קיבלתי, אבל את החיים שלי בחזרה – כן קיבלתי. תודה רבה למרינה".

המטופל ש"ט מוסיף: "אשתי ואני באים פעם בשבוע למרינה, שגורמת לנו לעמוד על הרגליים למשך עוד שבוע. טיפול מקצועי ואיכותי במיוחד. מרינה היא מטפלת מסורה עם גישה למטופל. הפקידות אדיבות וחייכניות במיוחד. כל אלה הופכים את קליניקת 'בריאות הגוף' למספר 1".

בין הבעיות שמרינה מטפלת בהן: צלקות תת עוריות אחרי תאונות, שרירים תפוסים בין הצלעות, הידבקויות בין שרירים, הסתיידות בשריר, טניס אלבו, כתף קפואה, דורבן ועוד.

אלה הטיפולים שמציעה קליניקת "בריאות הגוף", הניתנים על ידי אנשי מקצוע מעולים, תחת קורת גג אחת: עיסוי שוודי, עיסוי רפואי, עיסוי ספורטאים, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי לנשים בהריון, נטורופתיה, אבחון דרך רשתית העין, שיאצו, רפלקסולוגיה ועיסוי לימפטי. בטיפולים אלה אפשר לשלב דיקור, כוסות רוח, אבנים חמות, קינזיוטייפינג ונרות הופי.

ולסיכום: כואב לכם? אתם ממש לא חייבים לסבול ובטח שלא לחיות עם הכאב. מתברר שאפשר גם אחרת. לרפואה המשלימה יש שלל פתרונות מעולים עבורכם, שישפרו את איכות חייכם, וכל אלה ניתנים תחת קורת גג אחת, אמינה ומקצועית, עם יחס חם, קשוב ואישי לכל מטופל בקליניקת "בריאות הגוף".

"בריאות הגוף", קליניקה לטיפולים ברפואה משלימה, שדרות גושן 16, קרית מוצקין | טל': 058-7744499

דוא"ל: Clinic.body.health@gmail.com

אתר אינטרנט: www.body-health.co.il

פייסבוק: בריאות הגוף – קרית מוצקין

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות