fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שריקה נוסטלגית במטבח

סולתם (צילום: יח"צ)
סולתם (צילום: יח"צ)

למי שורק הקומקום

המדור הוא טיפוס נוסטלגי, לכן מה רבה הייתה התרגשותו כשהניח את הקומקום הזה על הגז והוא שרק לו בקולי קולות כשהמים רתחו? ובכן, ברשת סולתם החליטו לעשות קאמבק לקומקומים השורקים. לקומקום, העשוי נירוסטה, תכולה של 2.5 ליטר, הוא חזק ועמיד, ויש לו ידיות ארגונומיות, נעימות למגע ומבודדות חום. מתאים לשימוש בכל סוגי הכיריים – גז, חשמל, קרמי, הלוגן ואינדוקציה. להשיג בצבעים: תכלת, נירוסטה, בז' ושחור. 129-119 שקלים. ברשת חנויות סולתם, באתר סולתם. ובחנויות לכלי בית.

ארקוסטיל (צילום: יוסי פונס)
ארקוסטיל (צילום: יוסי פונס)

סיר המעלות

מהמותג Arcosteel מגיעה אלינו סדרה חדשה בשם ATLAS TOP, המציעה סירים ומחבתות בעלי ידיות ארגונומיות שאינן מתחממות גם בטמפרטורות גבוהות במיוחד. תחתיתם, המלאה והחלקה למראה, מיוצרת בתהליך ייחודי, וכך היא מאפשרת התאמה מיטבית לכיריים מסוג אינדוקציה, ניצול מרבי של האנרגיה המופקת בתהליך הבישול והולכת חום אחידה ויעילה. הסירים והמחבתות עשויים מאלומיניום עבה באיכות גבוהה יותר, המטופל באופן ההופך אותו לחזק ועמיד יותר מכלי נירוסטה. בנוסף, הם בעלי שלוש שכבות של ציפוי מונע הידבקות המאריך חייו של הכלי ומשפר את עמידותו, מאפשר שימוש מופחת בשמן והופך את הכלי לקל מאוד לניקוי. מכסה הסירים עשוי זכוכית מחוסמת עם חריר לשחרור האדים בזמן הבישול ומניעת לחץ בתוך חלל הסיר. הכלים ניתנים לשטיפה במדיח, לשימוש בתנור (עד 180 מעלות) ומתאימים לכל סוגי הכיריים. 469-80 שקלים. להשיג ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן.

פופה (צילום: יח"צ)
פופה (צילום: יח"צ)

אורו עינייך

מותג הקוסמטיקה האיטלקי פופה מילאנו השיק קולקציית צלליות, המתאפיינות במרקם נוזלי, אפקט מטאלי ומחזיר אור ועמידות במים ולאורך זמן. לצלליות מרקם קליל, והן נוחות מאוד לשימוש. הן נתונות במעין אריזת שפתון המצוידת באפליקטור ספוגית קטנה למריחה מדויקת. בסך הכל מוצעים 12 גוונים לבחירה. 69 שקלים. בסופר פארם.

ליפטון (צילום: יח"צ)
ליפטון (צילום: יח"צ)

כוס תה ולישון

מותג התה ליפטון השיק תה ירוק נטול קפאין, המצטרף לסדרת התה הירוק בטעמים (לימונית לואיזה, קלאסי, נגיעות לימון, נענע ועוד). אז אם אתם מחפשים משקה מחמם לשעות הערב המאוחרות וגם לישון טוב בלילה, זו אופציה טעימה ומהנה. כ-25 שקלים לאריזה של 40 שקיקים.

פרסיל (צילום: יח"צ)
פרסיל (צילום: יח"צ)

שחור כמו חדש

כמה פעמים קרה לכם שסימנים לבנבנים של אבקת הכביסה נותרו על הבגדים השחורים שלכם? בפרסיל מציעים את Persil Black – ג'ל כביסה השומר על צבעם הכהה של הבגדים לאורך זמן. הוא מנקה ביסודיות ומסיר כתמים גם בטמפרטורה נמוכה ולא פחות חשוב – מותיר ניחוח עוצמתי לאורך זמן. כ-35 שקלים (מחיר אתר שופרסל). ברשתות השיווק.

סנו סושי (צילום: מוטי פישביין)
סנו סושי (צילום: מוטי פישביין)

חדשות מנייר

חברת סנו מציעה נייר אפייה בגליל מסדרת סנו סושי. יתרונו: אפשר לחתוך אותו לגדלים שונים בהתאמה מושלמת לתבניות בישול ואפייה. אריזתו מצוידת בסכין פלסטיק משוננת לחיתוך קל ונוח. מתאים לשימוש חוזר ועמיד בחום של עד 220 מעלות צלזיוס. כ-11 שקלים (לפי אתר זאפ).

 

ניוואה (צילום: יח"צ)
ניוואה (צילום: יח"צ)

חגיגה של חורף

חדש וטוב מניוואה: קרם הלחות SOFT, המתאים לפנים, לגוף ולידיים, הושק בשלושה ניחוחות חדשים (פירות אקזוטיים, נווה מדבר מרענן ומנטה ועלים ירוקים). השוס: אתן יכולות להשתמש בכל קרם בנפרד אך גם לערבב את שלושת הניחוחות ישירות על העור (התוצאה: מפתיעה). 25 שקלים ל-100 מ"ל, 40 שקלים ל-200 מ"ל. ברשתות השיווק והפארם.

אסנס (צילום: יח"צ)
אסנס (צילום: יח"צ)

ידיים ענוגות

מחפשים מתנה נאה בלי לקרוע את הכיס? ב-essence מציעים, במהדורה מוגבלת, מארז של שלושה קרמים ריחניים לידיים, המועשרים בחמאת שיאה, קוקוס ושמן שקדים. הם נספגים במהירות ומותירים את עור הידיים רך ונעים. 18 שקלים, זה כל הסיפור. בסופר פארם.

החברה הסקוטית (צילום: אסף לוי)
החברה הסקוטית (צילום: אסף לוי)

ישמח לבב אנוש

החברה הסקוטית השיקה את היין המבעבע, דיווה קוסמופוליטן (כשר), במהדורה חגיגית ובבקבוק מהודר. טעמו של המשקה, אפרסק אקזוטי, מתאים לקינוחי פירות, עוגות וגבינות קרם קלות ולהגשה במסיבות ובאירועים שמחים. יש להגישו מקורר היטב. 25 שקלים. ברשת טיב טעם, בחנויות יין מקצועיות, במסעדות ובברים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות