fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני בעלי עסקים מהקריות חשודים בהעלמת הכנסות במיליוני שקלים

אילוסטרציה פיקסאביי
אילוסטרציה פיקסאביי

בעל עסק למכירה ולתיקון מוצרי חשמל מקרית אתא חשוד בהעלמת הכנסות בסכום של יותר משניים וחצי מיליון  שקלים, בסיועו של בעל מוסך מקרית ים ובתמורה לעמלה מההכנסות שהועלמו באמצעות מכשיר לסליקת אשראי שלו.

על פי המתואר בבקשת המעצר, חשוד מוזס רומי, 50, מקרית אתא, בהעלמת הכנסות בהיקף של 2,600,000 שקלים במהלך השנים 2018-2016, ואילו שלמה כהן, 45, בעל מוסך מקרית ים, חשוד בכך שסייע לו בהעלמת ההכנסות בתמורה לעמלה  של 2.5 אחוז מגובה הסכום שהעלים רומי, בשיטתיות תוך שימוש בסליקת כרטיסי אשראי. בתוך כך, השתמש רומי במכשיר סליקת כרטיסי אשראי, בין היתר על שמו של כהן, ובאמצעותו סלק הכנסות שהשמיט מספרי החשבונות ומהדוחות שהגיש למס הכנסה ולמע"מ. בתמורה לשירותי הסליקה קיבל כהן 2.5 אחוז מסכום ההכנסה שלא דווחה.

עוד נכתב בבקשת המעצר, שכהן העביר לרומי את הכספים שקיבל מחברות האשראי במזומן או בצ'קים. בחיפוש שנערך בביתו ובבית העסק של רומי נתפסו חשבוניות מסדרות כפולות שלא דווחו בספרי החשבונות של העסק. החקירה שהבשילה לבקשות המעצר, התנהלה בשיתוף שלפקיד שומה חקירות חיפה והצפון עם משרד מע"מ חיפה.

בית משפט השלום בחיפה, נעתר לבקשת פקיד שומה חקירות חיפה והצפון והורה על שחרורם בתנאים מגבילים של רומי וכהן. השופטת, סגנית נשיא בית משפט השלום בחיפה, טל תדמור -זמיר, הורתה על שחרורם של השניים בתנאים מגבילים,  וקבעה לכל אחד מהם, בין השאר, ערבות עצמית בסך 200 אלף שקלים וערבות צד ג' של 150 אלף שקלים וכן הוציאה נגדם וצו עיכוב יציאה מן הארץ ל-180 ימים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות