fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמשון ודלילה, אריה ולביאה, הגיעו לקרית מוצקין

שמשון ודלילה, הדיירים החדשים של החי פארק בקרית מוצקין. צילום: דוברות העירייה
שמשון ודלילה, הדיירים החדשים של החי פארק בקרית מוצקין. צילום: דוברות העירייה

שמשון ודלילה, אריה ולביאה, הגיעו לגן החיות בחי פארק בקרית מוצקין וכעת טורפי העל האלו מתגוררים במתחם של כשני דונם שהותאם במיוחד לתנאי השהייה שלהם.

השניים הגיעו לחי פארק לאחר ששהו ב"חי כייף" שבראשון לציון שם חיפשו להם מקום מרווח יותר שבו יוכלו לחיות את שנותיהם האחרונות שכן האריה והלביאה, אח ואחות, כבר בגיל 16. ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, הורה ל"חי פארק" להיות ערוכים לקבל את פני את הדיירים החדשים. יש לציין כי ה"חי כייף" מבצע בימים אלו ארגון מחדש של תנאי המחייה של בעלי החיים לתנאים טובים יותר.

ב"חי פארק" במוצקין, הכינו באופן יסודי את כל התנאים האופטימליים על מנת לקבל את החיות, ואף הצמידו מומחית לאריות, צעירה מאוקראינה שגדלה עם אריות  ועלתה לישראל לאחרונה. בנוסף, אמורים להגיע לחי פארק אריה וטיגריס נוספים במהלך 2020 לצורכי רבייה.

צורי, שהקים את ה"חי פארק" לפני כ-17 שנים, היה נרגש והגיע לפקח מקרוב על העברת הטורפים  ולוודא את שלומם, אמר: "בא לשכונה בחור חדש. החי פארק הוא גן החיות המוביל בישראל. אנו שמחים שהטורפים שהגיעו יהוו אטרקציה לכל המשפחה ולכל עם ישראל שמטייל בצפון ויזכו לראות את מלך החיות, ויש בזה גם מסר ערכי שהגיעו הנה בעלי חיים מיוחדים שאת שארית חייהם יעבירו כאן בכבוד". על פי התכנון, בקרוב יצטרפו לטורפי העל עוד שתי טיגריסיות, ממין טיגריס סיברי, שנחשב כמין בסכנת הכחדה.

כפי שפורסם בהד הקריות בשבוע שעבר, הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה להפקדה תוכנית להקמת מלונית בשטח החי פארק. התוספת של טורפי העל לתצוגת החיות יכולה להוות תמריץ לתיירים שירצו לשהות במלונית יותר מיממה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות