fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיהיה בשינה טובה

מחפשים מזרן איכותי או חדר שינה קומפלט במחירי עלות שלא יחזרו? ב-Sleep House בקרית ביאליק מחסלים את התצוגה, לקראת שינוי קונספט, ואתם מרוויחים, ובגדול
צילומים: Sleep House
צילומים: Sleep House

אין זה סוד, כי המפתח ליום טוב ומוצלח נמצא בלילה שקדם לו. שינה טובה באיכותה מביאה איתה כוחות נפשיים וגופניים מחודשים לקראת יום חדש, הכולל, כרגיל, לא מעט מטלות. איכות השינה שלנו תלויה רבות במזרן עליו אנו ישנים, לכן בבואנו לקנות מזרן, אל לנו להתפשר על איכותו.
Sleep House היא חברת בוטיק ישראלית, בבעלות פז כהן, המתמחה במוצרי שינה איכותיים. היא מייצרת את מוצריה במפעלה בעמנואל ומשווקת אותם הן לחנויות מתמחות והן בשוק הקמעונאי. תחת ידיה המקצועיות יוצאים מותגי המזרנים רילקס, ספנסר ודורמירה וכן מיטות מעוצבות, מיטות מתכווננות, מיטות נוער, מיטות וחצי ובחודש הקרוב תחל לשווק גם סלונים, פינות אוכל ומזנונים, והכל בייצור עצמי, כחול-לבן.
ל- Sleep House שני סניפים בצפון – בדרך חיפה (מול איקאה) וסניף אאוטלט באזור התעשייה של קרית ביאליק. סניפים נוספים במרכז הארץ ייפתחו בקרוב.

צילום: Sleep House
צילום: Sleep House

לדברי ליטל טיאר, מנהלת אזור הצפון של Sleep House, בתהליך ייצור המזרנים, כמו גם בייצור שאר מוצרי החברה, אין שום פשרות על איכות ועל טיב החומרים. "אנחנו עובדים עם חומרי הגלם הכי טובים", אומרת טיאר, "למשל, הקפיצים המבודדים. המשמעות היא שכל קפיץ הוא מבודד, וכך לא מרגישים את התזוזות של הצד השני במזרן. בנוסף, נעשה שימוש בחומרי איכות כמו ויסקוג'ל, לטקס ופולימרים, שמגינים מהקפיצים. על המזרנים ניתנת אחריות של 15 שנה, ועל המיטות, לסוגיהן השונים, ניתנת אחריות של חמש שנים".
שירות ייחודי נוסף שמציעה החברה ללקוחותיה הוא 100 לילות ניסיון כולל הובלה עם החזר כספי מלא על מזרן מהמותג ספנסר. בכלל, כל המוצרים ב-Sleep House מוצעים במחירים אטרקטיביים ומתאימים לזוגות צעירים ומשפחות צעירות עם ילדים שמחפשים איכות טובה ובמחיר הוגן.

צילום: Sleep House
צילום: Sleep House

שלם וקח
בימים אלה, לרגל חיסול התצוגה, כל המוצרים בסניף האאוטלט באזור התעשייה בקרית ביאליק, מוצעים במחירי עלות חסרי תקדים של שלם וקח. למשל: מזרנים איכותיים למיטת יחיד ב-690 שקלים בלבד; מזרנים למיטה זוגית – החל מ-1890 שקלים; מיטות מעוצבות ב-1760 שקלים; ספת נוער עם ראש מתכוונן ב-1790 שקלים; כורסאות טלוויזיה ב-1190 שקלים, וגולת הכותרת: חדר שינה קומפלט, הכולל מיטה, שתי שידות, קומודה ומראה ב-2790 שקלים בלבד. לאחר חיסול התצוגה ישנה הסניף בקרית ביאליק את הקונספט שלו ויימכרו בו סלונים, ספות אירוח נפתחות, מזנונים, פינות אוכל וכל מה שצריך לריהוט הבית. אין ספק שיש למה לחכות.
 קרית ביאליק: יוסף לוי 9, אזור התעשייה, טל': 04-8184022 | שעות פתיחה: א'-ה', 18:00-10:00, ו', 14:00-09:00 
קרית אתא: דרך חיפה 33 (מול איקאה), טל': 073-7797879 | שעות פתיחה: א'-ה', 20:00-09:00, ו', 14:00-09:00

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות