fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיא מכירות: 15 דירות נמכרו בשבוע אחד בלבד

הדירות בפרויקט "& קרית ביאליק" באפקה מתומחרות בפערים של מאות אלפי שקלים בהשוואה לדירות חדשות מקבילות. אלי דוקורסקי: "מי שרכש דירה בשכונת אפקה עשה את עסקת המאה"
מכירת מספר שיא של 132 דירות בתוך חודש בשכונת אפקה בקרית ביאליק | צילום: גיא ודורון לוי
מכירת מספר שיא של 132 דירות בתוך חודש בשכונת אפקה בקרית ביאליק | צילום: גיא ודורון לוי

חברת גיא ודורון לוי, הבונה כאלף דירות בשכונת אפקה, מדווחת על מכירות חזקות בפרויקט "& קרית ביאליק". בתקופת החגים נמכרו בו 15 דירות תוך שבוע בלבד, זאת לעומת ממוצע של שתיים-שלוש דירות בשבוע רגיל. מדובר בנתון הגבוה ביותר שנרשם בפרויקט מאז החל השיווק לשוק החופשי.

מלאי הדירות שנותר בשלב זה כולל דירות חמישה חדרים גדולות במיוחד במחירים של החל מ-1.27 מיליון שקל. רוב הרוכשים הם משפרי דיור מהקריות, חיפה והסביבה. מספר המתעניינים המגיעים לשכונה עלה משמעותית לאחר תחילת האכלוס באוגוסט האחרון. עם האכלוס החלו לפעול מוסדות החינוך בשכונה – גנים ובית ספר יסודי. בנוסף, קיימים בשכונה פארקים ומתקני פנאי.

יתרון נוסף שקורץ לרוכשים הוא העובדה שחלק מהדירות מיועדות לאכלוס מיידי או לכניסה בעוד חודשים ספורים. כלומר: תקופת הביניים שיש לשלם בה משכנתה ושכירות במקביל קצרה מאוד, ובחלק מהמקרים לא קיימת. עבור רוכשי דירות להשקעה מדובר ביתרון גדול שכן אין באזור מצאי דומה של דירות חדשות לכניסה מיידית.

ממחקר של מכון גיאוקרטוגרפיה ובדיקה שמאית שנערכה לאחרונה עולה, כי הדירות בפרויקט מתומחרות בפערים של עשרות אחוזים ומאות אלפי שקלים בהשוואה לדירות חדשות מקבילות, מדובר בדירות ענקיות של חמישה חדרים בשטח של 123 מ"ר ומרפסת גדולה של 18 מ"ר, עם נוף פתוח לשמורת הטבע, וכן מפרט עשיר. הדירות נמצאות בקומות 7-1 בבניינים של תשע קומות בסך הכל.

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי: "מי שרכש דירה בשכונת אפקה עשה את עסקת המאה. מדובר במניית זהב בעיר עם מערכת החינוך הטובה בצפון ועם חיי תרבות וספורט שוקקים. השכונה תהווה מוקד משיכה לאוכלוסייה איכותית המחפשת את מפגש הטבע עם העיר".

סמנכ"ל השיווק של חברת גיא ודורון לוי, אושרי זפרני: "ככל שבניית השכונה ואכלוסה מתקדמים, הרוכשים מבינים את הפוטנציאל הגדול ואת הצפי לרווח עתידי, וזו הסיבה לנתוני השיא במכירות. הרוכשים שמגיעים אלינו רואים שהשכונה ואכלוסה הן כבר עובדה מוגמרת ומבינים שזו תהיה שכונה מובילה בטווח של שנתיים-שלוש. אין שום סיבה שדירה בשכונה תעלה פחות מדירה מקבילה בשכונת הרקפות או בכל שכונה אחרת בקריות, ודירה שמוצעת כיום ב-1.29 מיליון שקל, להערכת מומחים, תימכר במחיר שוק שנע סביב 1.6 מיליון שקל. השכונה תסגור את הפער בשנים המאוד קרובות ומי שיקנה עכשיו, ירוויח. הרוכשים שמגיעים אלינו כיום מבינים זאת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות