fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כשחזרתי לקריות חיפשתי מה לעשות"

והפעם במדטר הקרייתים: רותם מלכה, אשת עסקים צעירה בעלת בוטיק לבגדי ערב
רותם מלכה (צילום: דורון גולן)
רותם מלכה (צילום: דורון גולן)
רותם מלכה (צילום: דורון גולן)
רותם מלכה (צילום: דורון גולן)

את השם של רותם מלכה, 23, מקרית אתא, כדאי שתזכרו כי הצעירה הזו מתכננת להגיע רחוק ובקצב שבו היא פועלת היום, לא נראה שמשהו יעצור אותה.

על אף גילה הצעיר, מלכה היא כבר הבעלים של שתי חנויות לשמלות ערב, אחת מהן מיועדת לקהל הדתי ובמקביל היא גם לומדת עיצוב ותפירה במדרשה לאופנה. מלכה מספרת כי גם בעת שהייתה תלמידה וגם במהלך השירות כשוטרת שח"מ, היא תמיד עבדה בערבים באולמי השמחות באזור הקריות וחסכה את הכסף. לאחר השירות המשיכה לעבוד בתחום האירועים עד שהחליטה לנסות את מזלה באילת, שם שהתה במשך שנה.

"כשחזרתי לקריות חיפשתי מה לעשות" מספרת מלכה "ידעתי מגיל צעיר שאני אוהבת להתעסק עם בגדים וסטיילינג. בן הזוג שלי עודד אותי והחלטתי לפתוח חנות בוטיק "הנסיכה פאשן בוטיק" של שמלות ערב. עשית3בבב  י ייבוא של שמלות מכל מיני מקומות כמו הודו וארצות הברית, חלק מהשמלות עיצבתי ותפרתי לבד וגם היום אני ממשיכה לעצב שמלות. שמתי לב שמגיעות המון נשים דתיות שמחפשות שמלות צנועות והחלטתי לפתוח עוד חנות שתיוחד לשמלות צנועות בעיצובים מיוחדים".

"זה מפחיד לפתוח עסק עצמאי" מודה מלכה "עסקים עולים ונופלים כל יום אבל אני יודעת שהעסק שלי יצליח ויתרחב. זה לא פשוט לפתוח עסק וצריך גב כלכלי". מלכה אומרת שהאושר הכי גדול שלה זה לראות את החיוכים והתגובות הנלהבות של הלקוחות וכאתם כבר חושבים על החורף הקרוב, מלכה עסוקה בעיצוב ליין בגדי ים לקיץ 2017.

המעוניינים להשתתף במדור מתבקשים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, או דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות