fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שני גולן "הצלחתי לפתח משהו לגברים שבחוץ לא הייתי בחיים מנסה"

שני גולן "נכון יש כאלו שיצקצקו ויגידו שאי אפשר להתאהב באדם לפני שרואים אותו, או יודעים אם נמשכים אליו. וכן יכול להיות גם שבחלק מהמקרים תתגלה כי אין משיכה גופנית, אבל מנגד הסינון הראשוני הזה על פי מראה הוא מטעה הרבה פעמים"
שני גולן | צילום רותם ברק
שני גולן | צילום רותם ברק

שני גולן, שכיכבה בתוכנית "אהבה חדשה" משתפת אותנו על תוכנית השידוכים החדשה "הקבוצה" ומגלה לנו שהיא השתתפה בפיילוט של התוכנית.

גולן: "אז אני אספר קודם שהשתתפתי בפיילוט של התכנית שצולם ולא שודר כך שאני מכירה את הפורמט היטב וחוויתי אותו על בשרי
מה שאני אוהבת ברעיון הגאוני של הקבוצה זה הניסיון ליצור משהו אחר במציאות של ימינו. במציאות שלנו היום אנו בוחרים את בני הזוג שלנו בעיקר על-פי הרובד הפיזי – באמצעות תמונות ו"סוויפיים" ימין ושמאל, שופטים את הפרטנרים הפוטנציאלים שלנו על פי מראה וכמה מילים ששורבבו לפרופיל. באים עם צ'ק בוקס ועפרון ומה שעונה למספיק פרמטרים מקבל כרטיס לשלב הבא. לרוב גם זה נופל בשלב המראה שהוא הפרמטר הראשון לסינון.
אחת השאלות שמעסיקות אותי ואותנו היא האם לבחור בן זוג בהתאם לרמת המשיכה הפיזית או החברות הרגשית, והאם הרובד הרגשי יכול להשפיע על הגוף כך שנפתח עם הזמן משיכה מינית שלא קיימת בתחילת הדרך?
הפורמט החדש של הקבוצה מאפשר למשתתפיה לנסות היכרות אחרת – שנבחנת על פי החיבור ברובד הרגשי ואולי לתת מענה לחלק מהשאלות לעיל. ברובד הזה, נבחר בן זוג לפי רמת החיבור שבלב, השפה המשותפת, תחושת ההיכרות על אף שרק הכרנו.
אני ששפטתי פעם בעיקר לפי מראה יכולה להגיד שהקונספט הזה יכול להוציא אותנו מהתבניות המוכרות שלנו. מהיכרות עם צ'ק בוקס שלא תמיד, והרבה פעמים, לא אומר כלום.
כן נכון יש כאלו שיצקצקו ויגידו שאי אפשר להתאהב באדם לפני שרואים אותו, או יודעים אם נמשכים אליו. וכן יכול להיות גם שבחלק מהמקרים תתגלה כי אין משיכה גופנית, אבל מנגד הסינון הראשוני הזה על פי מראה הוא מטעה הרבה פעמים. והבסיס הטוב הזה שנוצר לפני מייצר קרקע פורייה יותר ליצור משיכה במקום בו אולי במקרה אחר בטוח היא לא הייתה קוראת או שלא היינו נותנים לה אפשרות לקרות.
אני כאחת שפסלה על פי מראה כל חייה למדתי מהשתתפות ב"אהבה חדשה" שיש הפתעות ושצריך לצאת מתבניות ולתת צ'אנסים כי הצלחתי לפתח משהו לגברים שבחוץ לא הייתי בחיים מנסה – והפורמט הזה מאפשר את זה ויכול ללמד אותנו שיש גם דרכים אחרות.
הקושי שלי בפורמט הוא עניין המקבול – אחת הבעיות של הדור שלנו – פרדוקס הבחירה – מרוב אופציות בוחרים לא לבחור או בוחרים למקבל כי לא מצליחים לבחור, והפורמט הזה לא ממש נותן לזה מענה. מנגד, אולי הוא כן נותן לזה מענה כלשהו בכך שהוא מחייב את המשתתף לבחור בסופו של דבר במישהי או מישהו אחת או אחד, לצאת איתו למסע ולהשאיר את האופציות האחרות מאחור.
מקווה שהפורמט הזה ילמד אותנו עוד משהו על מערכות זוגיות ועל הטעויות שאנחנו עושים בדרך למציאת השותף לחיים."

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות