fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שגרירת סין ביקרה ברמב"ם

שגרירת סין ומנהל בית החולים רמב"ם

שגרירת סין בישראל, הגברת גאו ינפינג, ערכה בשבוע שעבר ביקור בקריה הרפואית רמב"ם. לביקור השגרירה הצטרפו, היועץ לטכנולוגיה ומדע בשגרירות סין, המזכיר הראשון וכן יועץ התקשורת למדע וטכנולוגיה. הגברת גאו ינפינג התעניינה במיוחד בנושא ההתמודדות עם פיגועים המוניים טראומה ורפואה דחופה.

את הביקור פתח פרופסור רפי ביאר, מנהל רמב"ם, אשר קר בפני השגרירה את פעילות בית החולים בתחום הטיפול, המחקר והפיתוח. לאחר מכן הציג ד"ר האני בחוס, מנהל יחידת הטראומה ברמב"ם את ההתארגנות של מרכז הטראומה בבית החולים,  רפואה דחופה והתמודדות עם פיגועים המוניים, שמושך אליו תלמידים מכל העולם, ודר' שלומי ישראלית, מנהל המלר"ד (מחלקה לרפואה דחופה) ברמב"ם, סקר את המוכנות של המחלקה לטיפול באירועים רבי נפגעים.

בסיום המפגש, ביקרה הפמליה במחלקה לרפואה דחופה ובמרכז הטראומה, וכן בבית החולים  התת קרקעי לשעת חירום, על שם סמי עופר, הנבנה בימים אלו ברמב"ם. השגרירה הביעה את התרשמותה העמוקה מהביקור והודיעה שתשמח לשיתוף פעולה בעתיד.

שגרירת סין ומנהל בית החולים רמב"ם

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות