fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוי סופר כובש את המדינה

אחרי שסינגל הבכורה "לא רואה" נכנס לפלייליסט גלגלצ/כאן גימל וכבש את צמרות מצעדי הניו מדיה בספוטפיי/אפל עם מיליון האזנות בסטרימינג, רוי סופר עם סינגל שני בליווי קליפ מושקע מלא בסטייל!
רוי סופר | צילום אימרי אגמון
רוי סופר | צילום אימרי אגמון

אחרי שכבש את תחנות הרדיו והמצעדים עם הסינגל הקודם "לא רואה", שנכנס לפלייליסט גלגל"צ, לנבחרים של כאן ג', לפלייליסטים יוקרתיים בספוטיפיי ובאפל מיוזיק, הגיע לאלפי שימושים בטיקטוק וללמעלה ממיליון השמעות בסטרימינג וביוטיוב;
קבלו את "אי בודד", סינגל שני מתוך אלבום הבכורה לאחד הזמרים המבטיחים של השנה – רוי סופר, בליווי קליפ מושקע מלא בסטייל!

אחרי ש"לא רואה" התנגן בכל מקום, משחרר רוי סופר, הזמר המבטיח של השנה, סינגל חדש ומרענן לקיץ!
רוי בן 21 מפתח תקווה, הוא זמר, יוצר ומפיק מוזיקלי. מאז הסינגל הקודם, רוי הוחתם בחברת התקליטים החדשנית ""Session 42, בה שותפים המפיקים המוזיקליים שאחראים על מרבית הלהיטים שיצאו בישראל בשנים האחרונות – ינון יהל, סתיו בגר וטל פורר. בימים אלה רוי עובד במרץ על אלבום הבכורה שלו עם הצוות המוכשר הזה, ביחד עם אחיו הגדול, המפיק המוזיקלי הדר סופר שמלווה את דרכו המוזיקלית מזה שנים, השניים שיתפו פעולה גם בכתיבת השיר הזה ובהפקתו.
במוזיקה שלו, רוי מביא לארץ סאונד בינלאומי עם השפעות של פופ מהאייטיז. הסינגל החדש ממשיך את הקו המוזיקלי הזה, ומציע למאזין 3 דקות של אסקפיזם מושלם מהפקקים ומהלחצים היומיומיים; ובריחה ליקום מקביל, לתחושה של חופש, 'אי בודד' של אופטימיות, עולם צבעוני וקסום. בשיר החדש הוא שר על התאהבות ועל הרצון לברוח יחד אל מקום רחוק, להתנתק מהשגרה ולהיכנס לעולם אופטימי וכיפי.

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות