fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק: ילדי גן "סביונים" במיזם להגברת המודעות לשמירה על חניית נכים

בגן "סביונים" בקרית ביאליק בהובלתה של הגננת הילה גלבנדורף לומדים לכבד את האחר. במגרש המכוניות בחצר הגן חניית הנכים תמיד נשארת פנויה - למקרה שרכב "בימבה" עם תו נכה יגיע.
מסבירים את חשיבות חניית נכים | צילום: דוברות קית ביאליק

ילדי הגן למדו במשך השנה רבות על החשיבות בחניית נכים, על תקן ומידות החנייה, על הצורך בקרבה לבית או לחנות או למקום העבודה ועוד. לאחר הלמידה – הילדים חשבו על מיזם להגברת המודעות לשמירה על חניית נכים והכינו כרזות רחוב.

ילדי הגן מלווים בגננת ובמתנדבת יצאו לסיבוב בעיר, חילקו פתקים "לא נכה-אל תחנה" והסבירו לתושבים את החשיבות בשמירה על חניית הנכים פנויה.

ילדי גן "סביונים" מקבלים הכשרה לנושא השונות, המוגבלויות, הנגישות וקבלת האחר במשך שנה שלמה כחלק מתוכנית "יש לי חבר והוא אחר" הפועלת בקרית ביאליק ; במסגרת זו נפגשו הילדים עם נועה פורת, מתנדבת נגישות ישראל צפון-נ.י.צ. אשר חלקה עימם את סיפורה כאדם כבד שמיעה מושתל שתל קוכלארי, למדה אותם כיצד היא מנגישה את חייה והקריאה להם מספרה "דובי קולי שומע".

ראש העיר אלי דוקורסקי: "זו פעילות מבורכת. חשוב להקנות לילדים ערכים חברתיים מגיל צעיר".

מסבירים את חשיבות חניית נכים | צילום: דוברות קית ביאליק

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות