fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: אחרי שלוש דחיות, סוף סוף שובל כהן ודין משה התחתנו

שלוש פעמים גרמה להם הקורונה לדחות את חתונתם. אבל בסוף זה קרה. בני הזוג שובל כהן ודין משה הם זוג נשוי כדת וכדין. מזל טוב
שובל כהן ודין משה | צילום: כתום צלמים
שובל כהן ודין משה | צילום: כתום צלמים

אחרי תשע שנות זוגיות ואחרי שלוש דחיות בגלל אילוצי הקורונה, סוף סוף זה קרה, והקונדיטורית שובל כהן ודין משה מקרית ביאליק התחתנו השבוע באולמי גני גאיה בחדרה.

שובל כהן, מזל טוב.
"אנחנו ביחד יותר מתשע שנים. היינו אמורים להתחתן במאי האחרון. אבל הקורונה הגיעה בטיימינג שאף אחד לא צפה וגרמה לנו לשנות את התאריך שלנו שלוש פעמים. השינויים וחוסר הוודאות היו מאוד קשים, גם מהבחינה של מציאת ספקים ועשרות פגישות בכל פעם מחדש וגם מהבחינה האישית והנפשית שלנו. מה בסך הכל ביקשנו? להתחתן כדת וכדין? הרגשנו שאנחנו מנהלים מלחמה עם הגורל ושהיקום לא מפסיק להציב בפנינו אתגרים, וכל זה במקביל לניהול השגרה היומיומית של עבודה ולימודים. מי שמכיר אותי טוב יודע כמה קשה היה לשלב בין הדברים ותמיד להראות שהכל בסדר".

אבל בסוף זה קרה. איך?
"נפתחה בפנינו אפשרות לקיים חתונה במסגרת ההגבלות וההנחיות ומצאנו את עצמנו מרימים אירוע בשבועיים. זה היה מטורף! ללא ספק השבועיים הכי מאתגרים שחוויתי בחיי. אני מודה שהיו גם רגעי משבר, אבל בסוף, תודה לאל, ניצחנו במלחמה הזו והגענו ליום המאושר ביותר בחיינו, במלוא מובן המילה.

"כמו שניתן לראות בסרטון, בקושי עמדתי על הרגליים וכמעט התעלפתי ברגע המפגש העוצמתי שלנו, אחרי שלא נפגשנו כל השבוע ואחרי כל מה שעברנו בשנה וחצי האחרונות. אחרי שעברנו את שלב הרעידות, אושר ענק הציף את הלב והגענו ברוך השם לחופה בתחושה הכי מלאה ומספקת שיש. היינו עטופים במשפחה והחברים שליוו אותנו ותמכו בנו בתקופה הזו. ללא ספק בלעדיהם זה לא היה קורה. אז עשינו את זה! אנחנו נשואים! והיום הזה היה מעבר לכל מה שאי פעם חלמנו".

אתם מהקריות, למה בחרתם להתחתן בחדרה?"
בחרנו בגאיה מכיוון שנפתחה בפנינו האפשרות לקיים אצלם חתונה. מדובר בגן אירועים מאוד גדול, שיכול לקיים אירוע במרווחים גדולים בין האורחים וכך לשמור על ההנחיות ועל בריאות האורחים שלנו, וברוך השם הצלחנו לשמור על כולם. ללא ספק, זו הבחירה הטובה ביותר שעשינו בשנה וחצי האחרונות. צוות מדהים ועוטף, ומקום שהתעלה על כל הציפיות שלנו, ומה שיפה זה שהכרנו אותם רק לפני שלושה שבועות. שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִיעָנוּ לַזְּמַן הַזֶּה!!!

מזל טוב גם מהמדור.

צפו: שובל כהן ודין משה ברגעי הפגישה המרגשת:

עוד רכילות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות