fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עופר מנחם, איש התקשורת ויחסי הציבור חוגג יום הולדת

עופר מנחם, איש יחסי הציבור של המדינה חוגג יום הולדת 47 ומספר לנו: "גיליתי כמה אהבה אמיתית יש סביבי, משפחה תומכת, חברים ואהובים שעטפו אותי באהבה"
עופר מנחם | צילום מתוך האינסטגרם
עופר מנחם | צילום מתוך האינסטגרם

שגרו מזל טוב לאיש התקשורת ויחסי הציבור של המדינה עופר מנחם שחוגג היום (שלישי) יום הולדת.

מנחם: "עוד שנה עברה לה ושוב יום הולדת. והנה גיל 47. איזו שנה זו הייתה. שנה מורכבת מאד, שנה מאד לא פשוטה, הן ברמה האישית וברמה הלאומית. שנה דרמטית בה התמודדתי עם בעיות בריאות, שטילטלו אותי פיזית ונפשית, במחצית השנה הראשונה עם נגע סרטני בעור, וטיפול מאוד מורכב בקרקפת והפנים שהתגלה כמציל חיים. במחצית השנייה עם פריצת דיסק איומה, כאבים הזויים לא נשלטים של חוסר אונים מוחלט, שהביאו אותי לקצה.
"ואם זה לא מספיק אז בעיות בריאות של אהוב ליבי קינג, שקרע את הרצועה ובתוך התהליך כמעט קרס לי בידיים. כל זה התבטא בלחצים נפשיים שכמעט גרמו לי לאבד את עצמי בדרך, קשיים של שיפוצים ומעבר לדירה חדשה בלו"ז מטורף בתוך סגר, פחד לחלות בקורונה בשל הסיכונים הרפואיים בהם אני נמצא . טלטלה בעבודה, אין הופעות, אין פרנסה, אין עבודה, מצב לא נודע, שהביאו להתבודדות, דכאון, חרדות.
"יחד עם זאת היו גם נקודות אור בשנה הזאת. עברתי לדירת חלומותיי, ואני מרגיש הכי בבית. גיליתי כמה אהבה אמתית יש סביבי: משפחה תומכת, חברים ואהובים שעטפו אותי באהבה, שהתגלו במלוא הדרם וחברותם ברגע שהכי הייתי צריך אותם, דאגו לי והציפו אותי בתשומת לב, באהבה אמתית, במתנות ובמשלוחי אוכל שחיממו את ליבי וקיבתי ובעיקר הוכיחו מהי חברות אמת. חברים שגיליתי מחדש, כמה אני יקר להם ושברגע האמת המילה חבר מבחינתם היא לא רק מילה אלא הכל.
"היה לי זמן לחשבון נפש וקיבלתי החלטות אישיות ומקצועיות אותן הייתי צריך לקבל מזמן. רגע לעצור ולהאט את הקצב, לשחרר את מה שלא טוב, ולהתעצם ממה שכן טוב. ליהנות גם בלי להישרף בשמש ולהשתזף 10 שעות ברציפות, להיות טוב בעבודה גם בלי לעבוד 20 שעות ביום, לגלות שספורט זה כייף, והליכות זה נפלא. תעשיית המוזיקה שהנה חוזרת לעשייה ואט אט משתקמת.
"מודה לכל אחד ואחת מכם על הכל, על נתינה, אהבה, עזרה ונדיבות מדהימה. ולא נסיים בלי נימה אופטימית. מצבי הבריאותי משתפר בכל הגזרות, קינג בריא ומתוק מתמיד, ונראה שאנו אט אט חוזרים לחיים עם כמה שיפורים, עם פחות לחצים, עם יותר שפיות, ואחרי שנים שאני במירוץ החיים, בלי לעצור, בטירוף היום יומי, אני מאט קצת את הקצב, מבחירה. ולוקח קצת זמן גם לעצמי, לנפש, לנשמה, ללב – לראות את האור. תודה לאלוקים שמאיר ושומר עלי ולחיים שלי קינג, ש 15 שנה הוא האושר הגדול של חיי. יום הולדת שמח."
המדור מוסר מזל טוב.
עופר מנחם | עיצוב avoxvision
עופר מנחם | עיצוב avoxvision
לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות