fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכבי נינג'ה ישראל כובשים את הצפון

הקרב על המקום הראשון בתחרות היה צמוד מאד בין גיל מרנץ, זוכה עונה שנייה של נינג'ה ישראל לבין יהונתן הרן כוכב נינג'ה ישראל מהעונה הרביעית.
יוגב מלכה | צילום אביתר טוקר
יוגב מלכה | צילום אביתר טוקר

ב17.4 התקיימה בחיפה תחרות מס׳ 8 בסבב ליגת הנינג׳ה של ישראל. בתחרות השתתפו למעלה מ-150 ספורטאי נינג׳ה מכל רחבי הארץ, וביניהם כוכבי נינג׳ה רבים המוכרים לכולנו מתוכנית הטלוויזיה נינג׳ה ישראל. את התחרות ניהל הראל דווידסון, המנהל המקצועי של הנינג'ה ספוט בליווי אמור וסול מנכ"לי ארגון הנינג'ה בארץ.
.
הקרב על המקום הראשון בתחרות היה צמוד מאד בין גיל מרנץ, זוכה עונה שנייה של נינג'ה ישראל לבין יהונתן הרן כוכב נינג'ה ישראל מהעונה הרביעית, לבסוף יהונתן עקף את גיל במכשול אחד בלבד והיה היחיד שסיים את המסלול. כמו כן יוגב מלכה, שצלח את "הר המידוריאמה" בעונה האחרונה של נינג'ה ישראל, והוא גם תושב הקריות סיים במקום ה6 ואשד עצמון, אלוף האשיגו ,סיים במקום ה-5.
.
מכון הנינג׳ה ספוט (המוסכים 22) אשר הוקם רק לפני שנה נבחר ע״י ארגון הנינג׳ה של ישראל להפיק את התחרות לאחר שכבר הספיק לארח את גמר הליגה הקודמת בהצלחה רבה. ליגת הנינג׳ה אשר נפתחה רשמית רק השנה ובתמיכה של מכבי ישראל, כבר הספיקה לסחוף אחריה מאות ספורטאיות וספורטאים מכל הגילאים ועושה רושם שהנינג׳ה כאן כדי להישאר. עדות טובה לכך תהיה אליפות ישראל בנינג׳ה אשר תתקיים כחלק ממשחקי המכביה ה21 ביולי הקרוב.

 

 

יהונתן הרן | צילום אביתר טוקר
יהונתן הרן | צילום אביתר טוקר

 

גיל מרנץ | צילום אביתר טוקר
גיל מרנץ | צילום אביתר טוקר

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות