fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נטע ברזילי "האהבה אשר בינינו"

באחד מקטעי הסרט, משמיע גיבור הסרט אורן לוי לאימו הביולוגית שיר של ששי קשת - "האהבה אשר בינינו"- אשר הופיע בסרט "נורית" ב-1972 וחוגג השנה 50 שנה לצאתו. זהו אחד השירים האהובים ביותר על אורן, והחלום שלו היה שנטע ברזילי תבצע גרסה חדשה לשיר בתוך הסרט
רון ונטע ברזילי | צילום האחים הימן
רון ונטע ברזילי | צילום האחים הימן

הסרט "אני לא" של במאי הדוקו המוערך והאהוב תומר הימן ("מיסטר גאגא" ו"יונתן אגסי הציל את חיי"), זוכה שני פרסים בפסטיבל דוקאביב, ייצא לאקרנים במהלך חודש יולי. הסרט מספר את סיפורו של אורן לוי, נער מתבגר שאומץ מגוואטמלה על ידי משפחה ישראלית ואובחן עם תסמונת אספרגר, שמחליט לקחת את משפחתו ולצאת למסע אל המקום שבו נולד.

באחד מקטעי הסרט, משמיע גיבור הסרט אורן לוי לאימו הביולוגית שיר של ששי קשת – "האהבה אשר בינינו"- אשר הופיע בסרט "נורית" ב-1972 וחוגג השנה 50 שנה לצאתו. זהו אחד השירים האהובים ביותר על אורן, והחלום שלו היה שנטע ברזילי תבצע גרסה חדשה לשיר בתוך הסרט. הוא פנה לתומר ושאל אותו אם יש דרך להגיע לנטע ברזילי. דרך חבר משותף, הוא הצליח להגיע אליה ולהביא אותה לצפות בסרט.

הבמאי תומר הימן:
"כשצפינו בסרט יחד, נטע מצאה את עצמה בסערת רגשות, המסר החברתי נגע בה עמוקות. כמה שבועות לאחר מכן, קיבלנו סקיצה ראשונה של השיר שיצרה נטע ברזילי עם אחיה, רון, שהוא גם נגן קונטרבס מחונן. הקאבר הנפלא הזה של האחים ברזילי הפיח רוח חדשה ומקורית באחת הסצנות החשובות ביותר בסרט".

נטע ורון, ביחד עם תומר, הרגישו שהדבר הנכון הוא לתרום את ההכנסות מהשיר לעמותת אפי – עמותת הורים שפועלת למען רווחתם וקידומם של ילדים ובוגרים עם אספרגר ומשפחותיהם.

הסרט "אני לא" יוצא בימים אלה ברשת בתי קולנוע לב, וילווה בשיחות אישיות עם גיבורי הסרט והבמאי תומר הימן.

הסרט נתמך על ידי ערוץ 8 HOT והקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה.
יצירת הסינגל והקליפ נעשתה תודות לחברת Fiverr.

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות