fbpx

נהג המרוצים הישראלי הצעיר יככב בקמפיין אופנה

מותג האופנה 'לי קופר' יוצא בקמפיין חדש בכיכובו של אריאל אלקין (17) נהג המרוצים הישראלי, שזכה לאחרונה באליפות ליגת הפורמולה לנהגים צעירים
ממסלול המרוצים למסלול האופנה. אריאל אלקין צילום: שי תמיר

רשת האופנה הבינלאומית 'לי קופר' יוצאת בקמפיין חדש, בכיכובו של נהג המרוצים הישראלי הצעיר, אריאל אלקין (17), שישיק את קולקציית קיץ 2024 וקולקציית חליפות  ערב לאירועים.

הקמפיין יעלה בהשקעה הנאמדת בכ–400 אלף ש"ח והוא יתמקד בפרסום בדיגיטל ובטלוויזיה, בערוצי הספורט, בפלטפורמות הדיגיטל של המותג, לרבות ערוצי הסושייאל: טיק טוק, אינסטגרם, פייסבוק יוטיוב ובאתר המותג. כמו כן, הקמפיין יעלה בנכסים הדיגיטליים של אריאל אלקין ובכל נקודות המכירה של לי קופר ברחבי הארץ.

בעקבות זכייתו באליפות הפורמולה 4 USF Juniors, אלקין ריגש מדינה שלמה כשעלה לטקס חלוקת הגביעים על הפודיום והניף את קסדתו עטורה בתמונות החטופים הישראלים שמוחזקים בשבי ארגון הטרור חמאס בעזה, במקום להניף את הגביע בו זכה. הקסדה המפורסמת אף תככב בקמפיין בכדי להעלות את המודעות להחזרת החטופים הביתה וכמחווה לבני משפחותיהם.

גנית אלון, סמנכ"לית השיווק של קבוצת בריל: "העבודה עם אריאל מדהימה ואנחנו מאוד שמחים שהוא חלק מנבחרת השגרירים של לי קופר. המחויבות והרצינות שלו שבאה לידי ביטוי גם על מסלול המרוצים וגם מבחינה חברתית, מעוררת הערכה בעיקר לאור גילו הצעיר. אנחנו מאמינים שהוא מסמל את דור העתיד של המותג. התמונות שצולמו לקמפיין מגיעות לקהל הישראלי והבינלאומי ולכן היה לנו חשוב לצלם את אריאל גם עם הקסדה עליה הדביק את תמונות החטופים בכדי לתת להם במה וחשיפה נוספת".

רשת אופנת "לי קופר" נמצאת בבעלות קבוצת בריל, ומונה כ-50 סניפים ברחבי הארץ. בימים אלה משיק המותג קולקציית חליפות ערב מהדורה מוגבלת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות