fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מני אסייג פורש מהגשת התוכנית בערוץ 20

התסריטאי מני אסייג, הודיע השבוע שהוא פורש אחרי חצי שנה מהגשת תוכנית הבוקר בערוץ 20 "הכל היה לשם שמים! לא ביקשתי (וגם סירבתי) לכל תמורה על מה ועל מי שאני מקדם דרך התכנית"
מני אסייג | צילום: מתוך הפייסבק
מני אסייג | צילום: מתוך הפייסבק

התסריטאי מני אסייג, מקרית מוצקין, הודיע השבוע שהוא פורש אחרי חצי שנה מהגשת תוכנית הבוקר בערוץ 20 וכמו אסייג הוא משתף את העוקבים שלו בפייסבוק.

אסייג: "פרסמתי בדרך אגב שפרשתי מתכנית הבוקר של ערוץ 20 ומהערוץ בכלל ולא האמנתי שאקבל בנוסף לתגובות על הפוסט, כל כך הרבה הודעות במסנג’ר ובווטסאפ. ״למה?״ ״מה קרה?״ וגם המון מחמאות על מה שהתכנית הצנועה והלא מתיימרת עשתה לאנשים.
אז מגיע לכם ורק לכם הסבר: ערוץ 20 פנוי אליי בעניין הגשת תכנית בוקר יומית בתיווך של חברי היקר בועז גולן. זה היה במקביל לפניה אליי מהפקת התכנית לאטמה (הפקה חיצונית) לכתוב ולהגיש.

מאוד אהבתי את הערוץ ואת הרוח שלו והסכמתי לשתי הפניות באהבה. את תכנית הבוקר ראיתי כשליחות והגשתי אותה כמעט בחינם. היו לי את החופש והחירות להביא את האמת שלי והאג׳נדה שלי שאין להן ביטוי ממשי בתקשורת המיינסטרים, אם בכלל. הקפדתי על קידוש שם שמים יומי והפצת יהדות ומסורת,

"יצרתי פינה יומית של הישראלי היפה בכדי להראות את פניה היפות של ישראל (בין הכוכבים היו זיו שילון, מרים פרץ, אביגדור קהלני, מאור איש הלגו, גבריאל בוזגלו, סיוון אבישג לוי ועוד), ייסדתי פינה לקידום עסקים קטנים בימי הקורונה, הרמתי קמפיינים לסיוע לילדים חולים, לבעלי צרכים מיוחדים ולמשפחות נזקקות, נתתי במה יומית לזמרים צעירים ומוכשרים והענקתי להם מנת אושר גדושה, קידמתי קומיקאים צעירים והבאתי תכנים ופינות קלילות, הומוריסטיות וכייפיות.

"הכל היה לשם שמים! לא ביקשתי (וגם סירבתי) לכל תמורה על מה ועל מי שאני מקדם דרך התכנית.
הנתונים הפנימיים נתנו ביטוי לתחושות שלי ולעניין שנוצר ברשתות והראו אחוזי צפיה נאים מאוד מאוד.
התחברתי והתאהבתי בכל עובדי הערוץ, מהראשון ועד אבי המנכ״ל המקסים של הערוץ (להוציא אדם אחד). וכידוע לי זה היה הדדי מאוד. מאחל לכולכם לעבוד עם אנשים כל כך צנועים, איכותיים, מקצועיים ומסורים."

אז איפה הבעיה?

"לא מתכוון לעשות שיימינג לאיש, אבל מי שהיה צריך להבין, מבין כעת שמני אסייג קצת משוגע ויש לו אפס סובלנות וסבלנות למי שלא מעריך, שמקבל דברים כמובנים מאליהם ושלוקה בהכרת הטוב. כלומר לאנשים בעלי שררה, נפוחים ומתנשאים שאפילו לא טורחים לגשת פעם ב.. ולהגיד מילה טובה לעובדים הנפלאים המוזכרים מעלה ושיושבים למטה. אם לפחות זה יקרה מעתה, אז יצאתי מורווח.

החיים שלי גדושים בהחלטות קשות: כמו למשל העזיבה את בזק, הפרישה משנות ה80 ועכשיו הפרישה הזאת.
המכנה המשותף הוא שאת כל ההחלטות קיבלתי בעצמי ואני שלם איתן לגמרי! תמיד עזבתי מרצוני ואף אחד לא קיבל את התענוג להעזיב אותי. אומנם יש קורבן ויש מחיר אבל אין כמו תחושת השלווה הנלווית לזה. ללכת עם האמת. תאמינו לי. שם את מבטחי בבורא יתברך כתמיד ומצפה לטוב בע״ה.
על תכנית הסאטירה הימנית והיחידה לאטמה שירדה מהאוויר טרם זמנה אכתוב בהמשך."

 

לעוד רכילות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות