fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי רוצה לגור ברחוב ירדנה ארזי פינת עפרה חזה?

עיריית חיפה מצדיעה לאומני ישראל: הזמרת ירדנה ארזי, ילידת חיפה, תזכה לרחוב על שמה, כאשר הרחוב הסמוך לו ייקרא על שם עופרה חזה
ירדנה ארזי | צילום רונן אקרמן
ירדנה ארזי | צילום רונן אקרמן

בימים אלה קמה שכונת גבעת זמר בלב חיפה, כל שמות הרחובות ייקראו על שמות של להקות וזמרים ישראלים, חלקם עדיין בחיים.

ועדת השמות העירונית צפויה לאשר החודש כמה מהשמות, כאשר המטרה היא לקרב לבבות בין אומנים שנחשבו צ'ילבות. כך למשל הזמרת ירדנה ארזי, ילידת חיפה, תזכה לרחוב על שמה, כאשר הרחוב הסמוך לו ייקרא על שם עופרה חזה ז"ל.

רחוב אחר ייקרא על שם שושנה דמארי ז"ל וגם הוא יצטלב עם זמרת שכיכבה מולה שנים ארוכות, יפה ירקוני ז"ל.

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם:" השנה האחרונה הוכיחה לנו כמה התרבות חסרה לכל אחת ואחד מאתנו. נשבר הלב לראות אולמות מופעים סגורים ואומנים שיושבים בבתיהם ומחכים לסוף המגפה. החלטנו בחיפה להצדיע ולהוקיר את פעילותם ותרומתם של להקות וזמרים הישראלים שהטביעו חותם על מדינת ישראל לאורך שנותיה בשכונה החדשה והיפה שקמה בעיר בימים אלה."

ירדנה ארזי: "אתמול בערב הודיעו לי מלשכת ראש העיר חיפה, ד"ר עינת קליש רותם, על ההחלטה לקרוא רחוב על שמי בשכונה חדשה שנבנית בעיר. המחשבה הראשונה שהייתה לי היא על אימא ואבא שהגיעו לחיפה בתחילת שנות החמישים, יוצאי קיבוץ עם שני ילדים קטנים ובלי שום גב כלכלי, אבל העיר הפכה עבורם לבית חם. זכות גדולה והתרגשות גדולה להימנות בין האמנים שיזכו להנצחה בשכונה שכולה מוקדשת לתרבות הישראלית."

 

ירדנה ארזי | צילום עדו לביא
ירדנה ארזי | צילום עדו לביא

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות