fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מירי סדיק ויבגני זרובינסקי: ושוב איתכם

אחרי חודשיים של קורונה, אפשר לשחרר לחץ, להרפות שרירים ולנשום לרווחה. אשת התקשורת מירי סדיק ואושיית הרשת יבגני זרובינסקי שוב ביחד. כאילו שהמדור לא ידע
מירי סדיק ויבגני זרובינסקי | צילום עצמי
מירי סדיק ויבגני זרובינסקי | צילום עצמי

לפני כחודשיים דיווחנו לכם על הפרידה המתוקשרת של אשת התקשורת מירי סדיק ואושיית הרשת יבגני זרובינסקי.

אז זהו. שעכשיו אפשר לחזור לנשום לרווחה, השניים חזרו זה לזרועות זו. כאילו שלא ידענו.

תקציר הפרקים הקודמים: יבגני זרובינסקי, שהתגורר בעבר בקריות, עזב אותן לטובת מגורים עם סדיק בדירה בנאות פרס בחיפה. בראיון נרחב ל"הד הקריות" לפני כשנה וחצי אמר זרובינסקי: "מירי קצת איפסה אותי. הייתי בליין, מפיק מסיבות, והיום נרגעתי. פעם, הייתי יוצא כל ערב, היום אני בפייסבוק. לנאות פרס עברנו כי זה התאים, זה קרוב למרכז ולירושלים".

עוד אמר באותו הראיון: "עד היום לא הבנתי מה זה אומר אושיית רשת. אבל זה כיף שעוקבים אחריך הרבה אנשים, כיף שאולי במקום מסוים אני עושה להם טוב ומצחיק אותם".

אשת התקשורת מירי סדיק השתתפה במדור הרכילות המיוחד שלנו ל"ליל הסגר", וכשנשאלה איך תעביר את ערב החג השיבה: "כל שנה אנחנו עושים סדר עם המשפחה המורחבת. שנה אצל אמא שלי, שנה אצל דודים שלי. השנה, בגלל הקורונה לצערי, אהיה רק עם הבנים שלי כי הבנו שאנחנו צריכים לשמור על האהובים שלנו שהם בגיל סיכון. משום שחשוב לנו כן לעשות ביחד, אז החלטנו להתחבר לאפליקציית זום ולקרוא ביחד את ההגדה, ככה נוכל להיות כולם ביחד כל אחד בביתו בלי לסכן אף אחד ובתקווה לסדר כהלכה בשנה הבאה. היתרון הוא שלא צריך לקנות מתנות לחג לכולם".

עוד רכילות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות