fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בצפון: "ארקטה" פותחים חנות פופ אפ

מותג האופנה של חיי הלילה ומסיבות הטכנו "ארקטה", מגיעים לראשונה לקרית חיים לקראת חג הפורים באירוע מתוקשר ויוצא דופן למספר ימים מוגבל.
מותג האופנה של חיי הלילה | צילום: באדיבות ARKETA
מותג האופנה של חיי הלילה | צילום: באדיבות ARKETA

לפני כמעט שנה, בפורים 2020, מגפת הקורונה נכנסה אל חיינו ושגרת חיינו נעצרה, כך גם תעשיית חיי הלילה, התרבות והאופנה. אלפי מסיבות בוטלו ובעלי המועדונים והיחצ"נים ספגו מכה כספית קשה.

עם סיום הסגר השלישי, החלו ההכנות לחג הפורים שהשנה, נכון להיום, יתקיים במלואו וחל בתאריך ה- 25.02.21

מותג האופנה המוכר "ארקטה", אופנת חיי לילה ומסיבות טכנו בבעלותו של ישראל פרץ (לשעבר תושב נהריה) בשיתוף מפיקי הלילה של ישראל ועמותת "פעימות הלב", יצאו במיזם מיוחד למען קהילת התקליטנים בארץ.

כחלק מהמיזם המשותף, לראשונה בצפון, תיפתח חנות פופ אפ של המותג "ארקטה" בעיר קרית חיים. החנות תיפתח בשטחה של חנות הבגדים "קנדיד" ותעוצב במיוחד בסגנון של המותג התל אביבי ובהתאם לאירוע המיוחד.

האירוע יתקיים במשך שלושה ימים בתאריכים: 11.02 עד ה-13.02, האירוע יהיה מתוקשר עם המון סלבריטאים שצפויים להגיע (שי מיקה, קסניה טרנטול, טיטי איינאו, שלי גפני, ג'ובאני רוסו ועוד), על מנת לקדם את המיזם ולתמוך במותג האופנה.

לכבוד המיזם והפופ אפ הראשון בצפון, 1,000 דגמים חדשים במכירת 1+1 ועד 500 דגמים ב- 99 שקלים בלבד באירוע הפופ אפ.

 

ישראל פרץ הבעלים של "ארקטה" | צילום: באדיבות ARKETA
ישראל פרץ הבעלים של "ארקטה" | צילום: באדיבות ARKETA

השקת קולקציית פורים חדשה בהשראת סרטי אפוקליפסה וגראונד זירו, אקססוריז וגם קולקציית דקורציה חדשה בשיתוף פעולה עם אמן הגרפיטי ליאור וולף.

יוסי עובדיה, בעלים של משרד פרסום בקריות ומנהל הפופ אפ, מספר: "אנחנו רוצים לסייע ולהרים בחזרה את כל חיי הלילה בארץ ומקווים שבחודשים הקרובים כבר נוכל לחזור לשגרה. בנוסף המטרה הייתה להביא את האופנה הזו שקיימת לרוב רק בתל אביב והאזור גם לצפון, לקוחות היו מגיעים בימים עברו מכל רחבי הארץ לחנות המותג בתל אביב, רצינו שתהיה להם הזדמנות גם ליהנות כאן מהמוצרים."

עבור כל רכישה בחנות הפופ אפ, "ארקטה" תתרום 50 ש"ח לתמיכה בחיי הלילה ולקהילת התקליטנים.

המכירה תתקיים בימים חמישי, שישי ושבת בחנות המותג "קנדיד" במתחם TEN, חלוצי התעשייה 92 חיפה, בשעות 10:00-22:00 ובשישי 10:00-16:00.

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות