fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה כוכבת האח הגדול לשעבר ברחה מוקדם מהאירוע?

חברת "LUMIOR" השיקה ליין מוצרים חדש מבית אהבה בשיתוף פעולה עם קליניקת שיין מדיקל בקרית אתא באירוע נוצץ גדוש בסלבס
תאלין אבו חנא ומאיה פישל רוסו | צילום: משה מעוז
תאלין אבו חנא ומאיה פישל רוסו | צילום: משה מעוז

ברביעי האחרון קליניקת "שיין מדיקל סנטר" בהנהלת זאזא כהן, השיקה את שיתוף הפעולה החדש שלה עם חברת "LUMIOR" באירוע נוצץ בווילה בקרית אתא .

בין האורחים שהגיעו לברך היו כוכבות ריאליטי ואושיות מקומיות רבות. האירוע התקיים באוויר הפתוח ובהתאם להנחיות משרד הבריאות עם כ-35 מוזמנים שלוקטו בפינצטה.

המדור שגם נכח באירוע צד בעינו את מיס טרנס 2016 וכוכבת האח הגדול תאלין אבו חנא, יוצאת המירוץ למיליון לינור פחימה, ואת שדרנית הרדיו החדשה וכוכבת זוג מנצח מאיה פישל רוסו, (אשתו של ג'ובאני רוסו), אושיית הרשת יבגני זרובינסקי, שרון שבת ובעלה, רחלי בן גלים, ניצן מרציאנו, שדרן הרדיו דניאל ציוני, אושיית הרשת גל שטוטלנד, מירי סדיק ועוד, שנהנו מאווירה מחשמלת ומשלל מתנות של חברת "LUMIOR".

קוד הלבוש שכולם התבקשו לבוא איתו היה לבן, מה שלא כולם עמדו בזה: רוסו סיפרה שלא קיבלה את ההודעה להגיע בלבן והגיעה לאירוע בשמלה שחורה, וגם מי שהחליטה על קוד הלבוש לבן לאירוע זאזא כהן, הגיעה בלבוש ורוד.

לאחר הכרזת שיתוף הפעולה והנאומים אבו חנא נעלמה, ציפור קטנה לחשה למדור שהיא ניסתה לתפוס שתי ציפורים במכה ומיהרה לבקר גם את המשפחה בנצרת לפני שהיא חוזרת למרכז.

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות