fbpx

ליאל קוצרי בא לעזרת הדיירת לירון טנג'י

יוצא האח הגדול, ליאל קוצרי בא לטובת הדיירת לירון טנג'י שהיא גם מאפרת וכתבו עליה שעזבה כלות למען הכניסה לבית המפורסם בדיוק כמו שכתבו עליו כשנכנס
ליאל קוצרי ולירון טנג'י | צילום רן יחזאל
ליאל קוצרי ולירון טנג'י | צילום רן יחזאל

יוצא האח הגדול, ליאל קוצרי בא לטובת הדיירת לירון טנג'י שהיא גם מאפרת וכתבו עליה שעזבה כלות למען הכניסה לבית המפורסם בדיוק כמו שכתבו עליו כשנכנס.

ליאל קוצרי: "בא לי להקיא כשאני קורא תגובות כאלו מגעילות ומרושעות!
אני בשום צורה לא מזדהה עם ההתנהגות של לירון בבית האח הגדול כלפיי אמא שלה מי שמכיר אותי יודע שאמא שלי היא כתר לראשי!
הקלות לקלל ולפגוע לאדם בפרנסה בתגובות כשאין לו שום אופציה להגיב היא נוראית בעיניי! כשאני קורא פה תגובות מסוג "ליאל קוצרי 2" "דה ז'ה וו" "ליאל יבין אותך" אני בז לכן! כל הכלות שלי קיבלו מענה למחליפים מהשורה הראשונה! כמובן שלא נדבר על החזרת מקדמות! מרגע כניסתי לאח ועד למועד האירוע הראשון שהיה לי ביומן עברו 3 שבועות!
מספיק זמן כדיי לקבל מחליף ראוי ודאגה אינסופית מהצוות שהשארתי אחוריי! כל הטרחניות שמגיבות פה בהתנשאות "בחיים לא הייתי מבטלת לקוחה בשביל האח הגדול" לכי תחפשו תחברות שלכן ישקרניות! הייתן גם דופקות ברז לחתונה של אח שלכן בשביל פרסום! לא להיות צבועות! ובכלל לכל המאפרות שמגיבות כאן
"בחיים לא הייתי עושה את זה "
לא להמציא! כי אם היו נותנים לכן את האופציה להתפרסם מה שהיה גורם לכן להפסיק לקנות עוקבים בשביל להיות טיפה יותר ויראליות הייתן קופצות על המציאה!
ממורמרות! צרות עין! ולא חברות למקצוע בשום צורה!
הכי חשוב להתפלל בבוקר ולאכול כשר.
דרך ארץ קדמה לתורה זו לא המלצה! יעידו עלי הכלות שלי כבר 12 שנים על יחס 100 מתוך 100 על איך אני שם את עצמי אחרון וקודם הן! אבל ויש אבל גדולללל!! פרופורציות! הן שמחו שהגשמתי חלום!
שנאת חינם הובילה אותנו לחורבן במדינה שלנו! לאסונות! לצער! ולכאב! אבא שבשמיים תרחם עלינו! אף אחד לא מתעורר!"

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות