fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל העולם במה

מה הם יבקשו לעצמם לשנת 2016? ידועני הקריות סוגרים עוד שנה מוצלחת. חלק ב'
דפנה וחיים צורי (צילום: זיו לסמן)
דפנה וחיים צורי (צילום: זיו לסמן)

מנהלת השיווק של הקריון מיכל מאי: "אני מאחלת לעצמי בשנת 2016 להמשיך להתפתח כאדם ולהגשים חלומות שיש לי, וגם למצוא חתן לא יזיק".

 מיכל מאי צילום: עצמי
מיכל מאי צילום: עצמי

מנכ"לית היכל התיאטרון דפנה צורי: "ראשית, וכמובן, מאחלת לי ולבני משפחתי, לאוהבי ואהובי – בריאות. מאחלת לעצמי להמשיך ולראות מדי ערב את קהל היכל התיאטרון גודש את האולם, צועק בראבו ומוחא כפיים. אני מאחלת שחיינו יהיו רצופי קומדיות ושהטרגדיות יהיו רק על הבמה".

מיקי שוורץ: "אני מאחלת לעצמי ולכל בני ביתי וחבריי בריאות שהיא מעל הכל וכל היתר כבר יגיע לבד. שתבוא עלינו שנה אזרחית מקסימה". צילום: עצמי

אלי לוי
אלי לוי צילום: יובל סייג, ערוץ 10

אלי לוי: "אני מאחל לעצמי שהכול ימשיך כמו בשנת 2015. יש לי אשה שאין כמותה, ילדים מקסימים, הורים נדירים, עבודה שאני אוהב בערוץ 10, תוכנית רדיו מצליחה וקבוצת כדור מים, מה עוד צריך הבנאדם לבקש? בגדול, אשמח להיות ביותר הופעות של עומר אדם בשנה הבאה וגם למצוא זמן לטוס לברלין עם אשתי".

מורן נווה: "הייתי מאחלת לעצמי לשנת 2016 ראשית בריאות ליקרים לי מכל וגם לעצמי. בתחום המקצועי אני מאחלת למפגשים מעוררי השראה עם אנשים וחומרים שימלאו את ארגז הכלים השלי ויהוו מסע מאתגר, מלמד, צבעוני ומפתיע בשנה האזרחית החדשה".

מורן נווה צילום: leonid tkach
מורן נווה צילום: leonid tkach

יוסי ביטון: "לשנת 2016 היית מאחל לעצמי חיבור קרוב יותר למהות של קיומנו, אני מאחל לעצמי ולכל הסביבה שלי שהשנה הזאת תהיה שנה של מימוש הפוטנציאל הטמון בתוכנו, שנממש את כוח האהבה והחיבור שיביא שלום עלינו ועל כל העולם כולו, לשם זה נבראנו".

ז'אן כהן: "אני מאחל לעם ישראל היהודי לחיות בשלום עם הפלסטינים ושתהיה שנת גאולה שמחה לכולם".

אדריאנא מיטל: "אני מאחלת לי ולאהובים שלי שנדע תמיד לתפוס הזדמנויות ולהתחדש, כי גם התאריך הלועזי, למרות שאין לו סמל יהודי זאת רק הזדמנות להתחדשות".

יוסי דואק: "ששנת 2016 תהיה הפוכה מקודמתה. שטובת האזרחים תהיה לנגד עיני הממשלה, שתהיה חמלה כלפי הנכים, המובטלים, המשפחות החד הוריות, הזוגות הצעירים, הקשישים והאנשים שחיים מתחת לקו העוני. במישור האישי הייתי מבקש בריאות, לי, למשפחתי ולסובבים אותי, כדי שאוכל להמשיך לתרום מעצמי לקהילה. ועוד דבר קטן, שתהיה לנו שנה שכיף לחיות בה".

 

יואל סולם: "לשנת 2016 הייתי מאחל לעצמי להמשיך ולפרוץ גבולות בתחום המקצועי, שהספר החדש שייצא לאור בתחילת השנה ייהפך לרב מכר כקודמו, להמשיך ללמוד ולצבור ידע ולהתפתח באופן אישי ולסיום זוגיות".

חגית יצחק: "לשנה הבאה אני מאחלת לעצמי בריאות טובה, המשך שמחה ואופטימיות. להיות מוקפת באנשים אהובים ואוהבים, לקום כל בוקר עם תשוקה לעשייה, להכיר אנשים חדשים ומעניינים. לבקר במקומות חדשים, ליצור, ליהנות ולשמר הקיים. נחת ואושר ממשפחתי היקרה ובהזדמנות זו לאחל לכולנו להיות טובים יותר. שנה של שפע וברכה".

חגית יצחק צילום: אושרי כהן
חגית יצחק צילום: אושרי כהן

 

מתן אבני: "אני מאחל לעצמי סיפוק, נחת ולמידה. שתמיד נהיה בתנועה, בהשתפרות מתמדת ובשאיפה גדולה בכל תחומי החיים. מאחל לעצמי להמשיך לומר כל בוקר תודה לאלוהים על מה שיש וגם על מה שאין. לראשונה בחיי, אני מאחל לאשתי ולי להמשיך את המסע הטרי שלנו עם המון אהבה, כבוד וחברות. היא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. שנזכור תמיד שאושר זה בחירה ושהחיים מושלמים. שתהיה שנה מעולה כמו ארוחת הבוקר במילקה".

 מתן אבני צילום: ברוך גורודצקי
מתן אבני צילום: ברוך גורודצקי

צביקה ברקאי: "לקראת 2016, מאחל למשפחתי בריאות ואושר. לאשתי היקרה, טיולים חובקי עולם, לילדים, התפתחות אישית ועסקית טובה (אור כרופאה וגל ככלכלן ואיש עסקים). לתושבי ישראל אני מאחל שנה שקטה ומוצלחת כלכלית, עם פחות ריקבון שלטוני ברמה הארצית והמקומית והנהגה שרואה את טובת האזרחים כולם כאינטרס הראשון במעלה".

רו"ח חיים שגב: "שתהא לנו שנת בריאות, אושר, שפע, הישגים והצלחות וכמובן שנת שלום, רוגע וביטחון לכל בית ישראל".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות