fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכבת הרשת שתלמד אתכם עיסוי תינוקות

כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר, תערוך להורים עם תינוקות, סדנאות לעיסוי תינוקות ובייבי יוגה במהלך חודש מאי. השירות, ללא תשלום ויהיו גם הטבות מיוחדות. גרינר: "שמחה להעניק מניסיוני כאימא, כלים להורים טריים"
באה עם ניסיון. גרינר צילום: דנה אופיר

כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר, תערוך במהלך חודש מאי הקרוב, מספר סדנאות לעיסוי תינוקות ובייבי יוגה, בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה.

הסדנאות יתקיימו בכל יום חמישי, במהלך כל חודש מאי, החל מה-09.05.4 בשעה 10:00 בבוקר, (מפגש של שעה ורבע) והיא מיועדת להורים עם תינוקות מלידה עד זחילה ראשונית. הסדנא כוללת בין היתר הדרכה להקלה על כאבי בטן, חיזוק המערכת החיסונית, עידוד וחיזוק ההתפתחות המוטורית, שיפור איכות השינה ובטחון הקשר בין האם לתינוק.

תאריכים נוספים לסדנאות: ימי חמישי ב-16.05.24, 23.05.24 וב-30.05.24, בשעה 10:00.

ליהיא גרינר: "הקניון הגדול בפתח תקווה הוא הבית השני שלי. אני גרה בסמוך לו וגאה להעביר את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת ולשתף פעולה עם הקניון. בסדנאות שלי אני נותנת יחס אישי לכל אחת ואחד, הזדמנות להכיר בין משתתפי הסדנא ולקבל כלים לטיפול בילדים מגיל הלידה" .

נעמי סימן טוב, מנכ"ל עופר הקניון הגדול: "מסתבר כי קניון הבית של ליהי גרינר הוא הקניון הגדול שלנו, ולכן כשפנתה אלינו לערוך את הסדנאות, מיד שמחנו לשתף פעולה ולהעניק להורים סדנא חווייתית. הסדנא תהייה פתוחה לקהל הרחב, ללא תשלום, על מנת שכול מי שמעוניין להגיע יירשם ויוכל ליהנות מסדנא המעניקה כלים להורים טריים".

הכניסה לסדנא היא כאמור ללא עלות לנרשמים מראש באמצעות אפליקציית MY OFER. הסדנא תערך בקומה העליונה ליד פוקס הום  במעלית P6 בקניון. המשתתפים ייהנו גם מהטבות באפליקציה.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות