fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכבת הילדים מיטל ונעלי הפלא כמו שלא הכרנו מעולם

עבור מיטל לי או בשמה הידוע "מיטל ונעלי הפלא" לשמח ילדים זה משהו שיגרתי עבורה, היא מופיעה מגיל 5 והמטרה העיקרית שלה זה לשמח משפחות בארץ ובעולם. במיוחד לכבוד פורים שאלנו אותה איך הכל התחיל
מיטל לי | צילום: הדס לוי
מיטל לי | צילום: הדס לוי

תושבי הקריות והסביבה, למי שלא מכיר, מיטל לי היא תושבת קרית ים, או בשמה הידוע "מיטל ונעלי הפלא" כוכבת מוכרת בעולם הילדים.

במיוחד לכבוד חג הפורים החלטנו לשאול אותה איך הכל התחיל ומה היא מאחלת לעצמה לשנה הקרובה ללא קורונה באוויר.

מיטל לי, כוכבת הילדים "מיטל ונעלי הפלא" | צילום: ישראל יניב
מיטל לי, כוכבת הילדים "מיטל ונעלי הפלא" | צילום: ישראל יניב

מיטל, תספרי לנו מי היא "מיטל ונעלי הפלא"?

"הדמות היא בעצם בדיוק מי שאני, אני מיטל, רקדנית ושחקנית, אני מופיעה כבר מגיל 5 בתור סולנית ותמיד תמיד אוהבת לשמח ולעשות קרנבל. לכן כתבתי את שיר הנושא שלי 'אני מיטל נעשה פה קרנבל'.

"אני לא משחקת דמות אחרת אני מביאה לקהל את הלב והנשמה שלי, לכן גם מתחברים אלי ואוהדים אותי ילדים ובני נוער מכל הגילאים. כי אני חושבת שילדים אוהבים כנות ולא זיוף או משהו לא אמיתי. מיד לאחר שילדתי את בתי הבכורה גאיה, התחלתי לעבוד על מופע מתוך שני הדי.וי.די הראשונים שלי "מיטל לילדים" + "מיטל 2 " עם הבמאי אבי דור. וברגע שהתחילו החזרות למופע, גילינו שאמא שלי חולה בסרטן הלבלב. אז החלטתי לעצור הכל ולהיות לצידה.

"לצערי הרב היא שרדה רק שנה ותמיד החלום של שתינו היה, שהיא תזכה לראות את המופע הזה אבל לצערי היא לא זכתה. בקשתה האחרונה היתה שאמשיך להגשים את כל החלומות שלי ושאביא לה עוד נכד/ה וכך היה. היא זכתה לדעת שאני בהריון עם בתי השנייה אמי. מיד אחריי הלידה הדבר הראשון שעשיתי זה להרים טלפון לאבי דור כדי להמשיך לעבוד על המופע ולהקדיש את כל הפרויקט הזה לאמא שלי ז"ל."

קים רפמן, התחפשה "למיטל ונעלי הפלא" | צילום באדיבות מזית רפמן
קים רפמן, התחפשה "למיטל ונעלי הפלא" | צילום: באדיבות מזית רפמן

ילדות מבקשות להתחפש לדמות שלך, איך התחושה?

"הכי מרגש אותי בעולם שילדות חולמות ומבקשות מההורים להתחפש למיטל, ובכל השנה לא רק בפורים. "הן לובשות את התלבושות ורוקדות עם נעלי הפלא, השנה הזמינו מכל רחבי הארץ את התחפושת ואת הנעליים שלי. בכל אזור הצפון והקריות, מרכז ודרום, אפילו קיבלתי הזמנות מאילת!! הכי מרגש בעולם וזו הגשמת חלום בשבילי".

תספרי לנו על הבגד המיוחד והצבעוני..

"הבגד שלי עוצב על ידי המעצב אודי סוויסה ונעלי הפלא ע"י הסטייליסטית יסמין פרביאש. בחרתי בצבעים שאני הכי אוהבת ואני חיה את המותג שלי. אפילו הלק בציפורניים שלי תמיד בצבעים הללו. וכולכם מכירים כבר את הסדרה שמבוססת על הנעליים המיוחדות שלי "מיטל נעלי והפלא".

"הבמאי שלי אבי דור הפגיש אותי עם יסמין פרביאש, שהיא הסטייליסטית והמלבישה של יונית לוי מקשת 12 ועוד כמה ידוענים. הסברתי לה שאני רקדנית שרוקדת את כל הסגנונות והבגד שלי חייב להיות מלא שיק, אז היא אמרה שבאיטליה היום הולכים עם נעליים בשני צבעים. אהבתי את הרעיון מאוד והיא ממש צבעה לי זוג נעליים בצבעים האהובים עלי ורוד וטורקיז, לאחר כמה הופעות הרגשתי שהנעליים לא מספיק מנצנצות כמו שאני אוהבת ואז עיצבנו את נעלי הפלא המנצנצות. ביקשתי מאבי דור לכתוב לי שיר למופע החדש בנושא הנעליים האלה וכך נולד שיר הנושא "נעלי הפלא" "

מה את מאחלת לעצמך?

"מאחלת לעצמי להמשיך להרקיד לכם את הלב, לרקוד, לשיר, להופיע ולרגש כל בית וכל משפחה בארץ ובעולם"

מיטל לי, כוכבת הילדים "מיטל ונעלי הפלא" | צילום: ישראל יניב
מיטל לי, כוכבת הילדים "מיטל ונעלי הפלא" | צילום: ישראל יניב

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות