fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יהודה לוי מגיע לקריון

ביום חמישי הקרוב יושק באירוע נוצץ הסניף המשודרג של רנואר בקריון בהשתתפות הפרזנטורים של הרשת. ביומיים הראשונים של הפתיחה המחודשת יינתנו הטבות שוות
יהודה לוי (צילום: דורון גולן)
יהודה לוי (צילום: דורון גולן)

ביום חמישי הקרוב, 16.2, יושק בקריון הסניף המחודש והמשודרג של רשת האופנה רנואר. באירוע ההשקה, שיחל בשעה 20:00, יוקם מתחם VIP, אליו צפויים להגיע הפרזנטורים של הרשת, יהודה לוי וניבר מדר, כוכבי ריאליטי, עיתונאים ומובילי דעת קהל, ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי ובכירי עירייה נוספים, בעלי רשת רנואר, יוסי ברוש ואלי ברקוביץ', מנכ"ל החברה, סרג' דרעי, המשנה למנכ"ל הרשת, עודד סומר, היזם יוסי לאטי, מבעלי רשת רנואר בצפון ובעלי חברת הבנייה לאטי יזמות, ומנהל רנואר וטוונטי פור סבן בצפון,  איציק פיינה. על הצד הקולינארי יופקד מיקי שמו.

יהודה לוי (צילום: דורון גולן)
יהודה לוי (צילום: דורון גולן)

הסניף, המשתרע על שטח של כ~500 מ"ר, עוצב על ידי הסטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים "בילגוראי פוזנר", המתמחה בעיצוב פנים קמעונאי. החנות, שתציע אופנת נשים וגברים, תיפתח בבוקר אותו היום לקהל הרחב, כאשר ביומיים הראשונים יינתנו הטבות מפתיעות לרגל הפתיחה.

מרשת רנואר נמסר, כי הקונספט החדש של החנות, יאפשר לתושבי האזור ליהנות מתצוגה מרשימה של הקולקציות השונות ומחוויית קנייה ששמה את הלקוח במרכז.

שדרוג הסניף בקריון הוא חלק מגל ההתחדשות וההרחבה העובר על סניפי הרשת בצפון. ביולי האחרון נפתח הסניף החדש של רנואר בביג קריות, ובימים האחרונים נחנך הסניף המחודש בקניון עזריאלי בעכו. בקרוב יורחב סניף רנואר בקניון הסינמול (לב המפרץ).

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות