fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חגיגת בריאות

בית טבע חדש ומרשים, מנהלים חדשים, ניתוח סטתיקה עדין אך משפיע ועוד המון דברים טובים שממתינים לכם באזור
אורנית אורכמן מצוות "לה גופרה" אחי אילת קריית חיים (צילום: עצמי)
אורנית אורכמן מצוות "לה גופרה" אחי אילת קריית חיים (צילום: עצמי)

*יום שישי את יודעת, יש בעיר חתונה. עדנה מנהלת בחברת הוט ומיכה אסייג נישאו בחתונת צהריים מפוארת באולמי כינורות. כל החברים מהעבודה הגיעו לשמח את החתן והכלה. באירוע נצפו עובדי עיריית חיפה, חברים של משפחת הכלה. – עדנה, הייתה חתונה לוהטת? "הייתה אווירה נפלאה והכל בשפע באולמי כינורות".

* לאחר שהסתיימה תקופת ההרצה, נפתח בשעה טובה סניף לה גופרה ברחוב אחי אילת בקרית חיים, בעיצוב מהמם ובסטנדרטים גבוהים שמזמן לא נראו באזורנו. המערכת מאחלת מברוכ ובהצלחה.

אורנית אורכמן מצוות "לה גופרה" אחי אילת קריית חיים  (צילום: עצמי)
אורנית אורכמן מצוות "לה גופרה" אחי אילת קריית חיים (צילום: עצמי)

* לא חוזרים ללמוד בלי ספרי. במקום ציוד לחזרה לבית ספר במגוון עצום ובמחירי מבצע. ספרי הוא גם מרכז סיטונאי לשיווק והפצת צרכי משרד, אספקה לעסקים, מפעלים ומוסדות בפריסה ארצית. האספקה עד לבית העסק במהירות, תוך מתן שירות מקצועי ויעיל.

* חנות טבע חדשה הגיעה לקריות ברח' קרן היסוד 22 ק.ביאליק, אז תגידו מברוכ לארנון רפצקי שפתח לא מזמן את בית הטבע מספר 1 בקריות. במקום תוכלו לרכוש תוספי מזון וויטמינים לאחר ייעוץ נטורופתי מקצועי חינם מארנון בעל ידע וניסיון רב, שידריך וימליץ לכם על הדרך הכי טבעית ובריאה לפתרון בעיות. כמו כן תוכלו לרכוש מוצרים טבעוניים, פירות יבשים, קטניות, תבלינים, פירות וירקות אורגנים, לחמים ללא שמרים וללא סוכר. ולרגל השקת החנות יש מבצעים: מגנזיום UP של אלטמן רק ב-99 שקלים לזוג ועוד. בקרוב מאד ארנון יודיע על אירוע הפתיחה.

ארנון  רפצקי יועץ נטורופתי הבעלים של בית הטבע "בית בריא" בקרית ביאליק (צילום: עצמי)
ארנון רפצקי יועץ נטורופתי הבעלים של בית הטבע "בית בריא" בקרית ביאליק (צילום: עצמי)

* ד"ר שרון קמה, מנהלת מינהלת כרמל של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי יזמה אירוח של ראשי רשויות בחדר המיון בבית חולים כרמל. ראשי הרשויות מהיישובים שפרעם, ביר אלמכסור, בסמת טבעון ואיבטין ונציגי צוותים מובילים ממרפאות כללית באזור, זכו להזדמנות מיוחדת להכיר את חדר המיון החדיש והממוגן בבית חולים כרמל שמטפל ברבים מהתושבים שהם מופקדים עליהם.

* חגיגת בריאות נערכה לבני ה-6 לקראת עלייתם לכיתה א' במרפאת שירותי בריאות כללית בקרית שמואל. 40 ילדים נרגשים, מלווים בהוריהם ואחיהם, נהנו מהפנינג בריאותי שערך להם צוות המרפאה, בניהולה של ד"ר ליעד ורדי. מהנהלת כללית נמסר כי ההחלטה לערוך אירועי חגיגות בריאות לילדים, מתבססת על ניסיון מצטבר לפיו אירוע מהנה במרפאה מהווה הזדמנות ליצור אצלם זיכרון של חוויה חיובית בהקשר של ביקור במרפאה. זו גם הזדמנות למפגש עם הצוות בנסיבות בלתי פורמליות ובאווירה של כיף.

* 190 בוגרים גאים סיימו בהתרגשות מחזור מוצלח של קורסי ניהול בכל מוסדות הכללית ובתוכם גם בוגרים מוצלחים מבית החולים כרמל. את קורס "תובנה" סיימו הבוגרות: אילנה אליהו, מנהלת סיעוד במחלקה נוירולוגית, ליאת ברגמן רסקין, מנהלת הסיעוד של היחידה להפריה חוץ גופית, מרינה ניחנביץ, מנהלת הסיעוד של מחלקת טיפול נמרץ וגליה שקד, אחראית מרכז שירות של בית החולים. את קורס "מנהלי תהליכים" סיימו בהצלחה ד"ר מראם סלאמה, רוקחת קלינית מבית המרקחת ואילנה מצרי, מנהלת מוקד עורפי למוקד זימון תורים במרפאות חוץ.

בוגרות הקורס והמנהלות מכרמל  צילום: בית החולים כרמל
בוגרות הקורס והמנהלות מכרמל צילום: בית החולים כרמל

* צוות בית המרחקת של בית החולים כרמל, שאחראי על כל מערך התרופות והטיפול התרופתי של בית החולים, לקח פסק זמן קטן להתרגעות. תחת שרביטה של מנהלת בית המרקחת לאה זק התאספו כל הרוקחים, מזכירות ועובדי בית המרקחת, עלו על אוטובוס העמיסו קרטון מצב רוח טוב והצפינו לכיוון הגליל העליון. הם עצרו לארוחת בוקר קלילה בחניון עין זיתים אשר נמצא על מדרונות הר בירייה שם חילקו בהפתעה לצוות, כובעים עם הלוגו "רוקחות – הלב שבכרמל". לאחר ארוחת הבוקר המפנקת הם המשכו אל יקב אדיר אשר נמצא במורדות הר אדמון. בסיום הביקור ביקב המשיכו אל מושב דישון, שם חיכו להם שורה של רכבי שטח. בסיום המסלול כשכולם מאובקים ומלאי אדרנלין, הם המשיכו אל עבר גדות הירדן לארוחת צהריים במסעדת איסקנדר.

* פרויקט חדש של מ.ט.י גליל מערבי קריות – תוכנית העצמה של מסוגלות תעסוקתית לבני 60 פלוס מקרית ים, שפרעם, נצרת עילית ועכו, שאינם מצויים במעגל העבודה זה חמש שנים, יוצא לדרך בשיתוף פעולה ובמימון ג'וינט-אשל ישראל והעיריות השונות. מטרתו של הפרויקט היא שילוב המבוגרים בעולם העבודה או ביזמות עסקית כקריירה שנייה. "זהו פרויקט חשוב המאפשר לנו לתת כלים וידע לאלו הנמצאים ללא עבודה מפאת גילם. אני שמח שניתנה לנו הזכות לפתוח את הקורס ולהעניק להם את המוטיבציה להמשיך ולמצוא עבודה בעזרת הנושאים הנלמדים בקורס", אמר השבוע מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון. התוכנית תכלול קורס של 15 מפגשים, אשר תסייע למשתתפים בתהליך חיפוש העבודה או בהקמת עסק כאופציה לקריירה שנייה.

* ברשת מרפאות כללית אסתטיקה, מבוצע ניתוח להצמדת אוזניים בולטות (protruding ears), המיועד לתקן אוזניים בולטות ולא אסתטיות. לדברי מומחי כללית אסתטיקה, התופעה של אוזניים בולטות שכיחה בקרב 5 אחוזים מהאוכלוסייה, ואין הבדל בין בנים לבנות. הסיבה לתופעה היא גנטית, ועוברת בתורשה. הניתוחים, מבוצעים במרפאות כללית אסתטיקה בקריון, בחיפה, בעפולה, בחדרה ובנתניה.

* "אין אין אין חגיגה, בלי בלי בלי" – מרכז המזון ירכא ובנצרת עילית. רשת מרכז המזון מציעה מבחר גדול של ציוד לימי הולדת ויש בה את כל מה שצריך למסיבה מוצלחת: בלונים בשלל צבעים וצורות, צלחות עם דמיות דיסני, מפיות מעוצבות, שקיות הפתעה ועוד.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות