fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרך אל האושר של אושר כהן מקרית מוצקין הובילה אל עומר אדם

הזמר והיוצר הקרייתי אושר כהן, אחד השמות החמים בתעשיית המוזיקה הישראלית, הוחתם תחת ניהולו של רוברטו בשיתוף פעולה עם עומר אדם וארומה MUSIC
אושר כהן ועומר אדם | צילומים: אורטל טרבלסי, שי פרנקו
אושר כהן ועומר אדם | צילומים: אורטל טרבלסי, שי פרנקו

אושר כהן מקרית מוצקין אחד השמות החמים במוזיקה הישראלית בשנה האחרונה, הוחתם תחת ניהולו של רוברטו בשיתוף פעולה עם עומר אדם וארומה MUSIC.

הנסיקה של אושר כהן הייתה במהלך השנה האחרונה, כשהלהיט הענק שלו "ברגעים שאת הולכת" הגיע ל-30 מיליון צפיות ביוטיוב ולמקומות הראשונים במצעדים. הסינגל החדש שלו "מי עוד יחבק" מככב בימים אלה בטופ-10 של הסרטונים החמים ביוטיוב ובצמרת המצעד של אפל מיוזיק וספוטפיי. בתוך שלושה שבועות הוא הגיע ל-2 מיליון צפיות ביוטיוב.

כהן כתב להיטים לאמנים רבים, ביניהם עומר אדם, אייל גולן, דודו אהרון, ליאור נרקיס, קובי פרץ, מושיק עפיה, מאור אדרי, ספיר סבן, מוטי טקה ושרית אביטן.

רוברטו, עומר אדם וארומה MUSIC ינהלו ביחד את הצד האמנותי, הרפרטואר והרעיונות הקריאטיביים. הצוות רכש את זכויות היוצרים והרפרטואר של כהן מתחילת הקריירה ויטפל בניהול זכויות היוצרים והתוכן וקידומו כיוצר וזמר.

בימים אלה עובד כהן על פרויקט חדש של דואטים עם אמנים מובילים לצד תגליות חדשות, אותן הוא ומנהליו סימנו בשטח.

המדור התקשר לברר איך מרגיש הכוכב העולה.

אושר כהן, חתימה אצל עומר אדם. ברכות.
"אני מאושר. ברוך השם, מרגיש שדברים גדולים הולכים לקרות. חתמתי עם עומר, רוברטו וארומה מיוזיק, כל אחד מהם מאוד גדול בתחומו".

ותישאר כאן, בקריות?
"האמת היא שעזבתי לשלוש שנים וחזרתי לפני שנה. לא חושב שאעזוב את הקריות בשנתיים-שלוש הקרובות. חשוב לי כרגע להישאר ליד המשפחה".

נולד אל תוך המוזיקה

אושר כהן נולד וגדל בקרית ביאליק בבית מוזיקלי. אביו, הוא אילן כהן, זמר שהתפרסם בשנות ה-80. בגיל 5 החל כהן לנגן על פסנתר בקונסרבטוריון בקרית ביאליק. בגיל 10 עזב את הקונסרבטוריון והתחיל להתמקצע בשאר כלי הנגינה שהיו בבית. "נולדתי לבית מוזיקלי", הוא סיפר בראיון ל"הד הקריות" לפני ארבע שנים, "הרי התפוח לא נופל רחוק מהעץ, וכמו אבא למדתי לנגן על רוב הכלים שיש בבית. בגיל 11 כבר התחלתי לעבוד כקלידן באירועים… המוזיקה של אבא היא 90 אחוזים מהאישיות שלי, אין לי זיכרונות מהילדות שלא קשורים למוזיקה, ההורים שלי תמיד שאפו שיהיו לי את הערכים של המוזיקה. בבית ניגנו על גיטרות, תופים, בס, בוזוקי, כינור, בהכל אבא מנגן ואילו הם זיכרונות הילדות שלי".

 

לעוד רכילות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות