fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפוסט הזועם של המורה למתמטיקה: "המנהלת אמרה לי שהאינסטגרם שלי בושה למערכת החינוך"

חן חלבי מקרית אתא הוא מורה למתמטיקה עם לוק לא טיפוסי למורה. בפוסט שהעלה לפייסבוק הוא מספר כיצד לא התקבל לעבודה באחד מבתי הספר וכיצד בבית ספר אחר העירה לו המנהלת על תמונה שהעלה כשהוא בים בלי חולצה
חן חלבי | צילום: עצמי
חן חלבי | צילום: עצמי

חן חלבי, מורה למתמטיקה מקרית אתא, קרא במהלך השבוע, כמו כולם, על המורה אביתר גרוס שהטריד מינית תלמידה בת 8 וקיבל עונש מגוחך של תשעה חודשי עבודות שירות ופיצוי כספי למתלוננת.

בפוסט שהעלה חלבי לפייסבוק הוא מספר כיצד לא התקבל לעבודה כמורה באחד מבתי הספר רק בגלל מראהו וכיצד בבית ספר אחר אמרה לו המנהלת ש"אפליקציית האינסטגרם שלו היא בושה למערכת החינוך".

הפוסט של חן חלבי: "אני מלמד לא מעט שנים במערכת החינוך, תמיד היה לי חשוב ללמד במקום שטוב לי בו. אבל לא תמיד היה נעים, לפחות מצד המנהלות. הייתה אחת שאמרה לי שהאינסטגרם שלי הוא בושה למערכת החינוך, כי יש לי שם תמונה בלי חולצה (מה היא ציפתה שבים אהיה עם סוודר?), ומנהלת אחרת טענה שהתספורת שלי לא הולמת מורה בישראל (זו התספורת, אגב, כמו שבתמונה – גלח בצדדים).

"ואז אני רואה תמונה של מורה בישראל, בהיר עור, משקפי ראייה, נראה חנון אמיתי ונפש עדינה כמו שאותן מנהלות (חשוכות), חושבות שמורה צריך להיראות וישר מקבלות לעבודה אצלן בבית הספר.

"אלא מה, אותו מורה, אביתר גרוס שמו, הואשם באינוס תלמידה שלו, בת 8, בתוך בית הספר במשך חודש ואפילו העז לאיים עליה אם תספר על כך…

"הוא קרא לה באמצע שיעור, כדי שתבוא איתו לשיחה אישית ואז כשהיו לבד בחדר… טוב מפאת הגועל שעולה בי אני אפסיק בתיאור…

"לאורך השנים לימדתי אלפי תלמידים ותלמידות בישראל, כמה תמימות וטוהר אני רואה בהם. גם בעולם הכה דיגיטלי, שבו הם חושבים שהם בוגרים כי הם חשופים להכל, הם עדיין ילדים תמימים.

"המחשבה שיש מבוגר 'אחראי' סביבם שזומם וחושב עליהם באופן מיני, גורמת לי לעצבות ונשבע שגם לדמוע. אמיתי.

"הורים שולחים את הילדים שלהם למקום שבו הם אמורים להיות הכי בטוחים ובסוף שם הם עוברים טראומה. הדמות שהם אמורים להעריץ היא זאת שפוגעת בהם. אתם חושבים שבמרוץ השנים אותה ילדה תסמוך על גבר בחייה? היא תשנא גברים, היא תשנא סמכות וגם בלי להתכוון ולא באשמתה, היא תשנא את עצמה ואת החיים (מקווה שלא).

מנהלות, איזה מורה למתמטיקה אתן מעדיפות?

"הילדה בת ה- 8 לא חזרה לבית הספר מאז אותו מקרה. ההורים שבורים והלוואי שהמדינה תלווה אותם בתהליך ההחלמה.

"השופט, כחלק ממערכת המשפט ההולכת ומתדרדרת בארץ, גזר (עם מספריים כנראה) עליו השבוע תשעה חודשים של עבודות שירות בלבד. שתבינו שהעונש שהוא יכול לתת לאנס ופדופיל שכזה הוא 7 שנים!

"טוב נו, זו לא הבת של השופט, אז מה אכפת לו? התופת והצלקות אינן בביתו הפרטי.

"חבל. איפה ה'יראו וייראו' כשנדרש?! אהההה, רק כשציפי רפאלי מעלימה מס חשוב להרתיע?

"ולסיום, אני ממש רוצה ללכת לאותן שתי מנהלות, שיודעות שמבחינת לימוד מתמטיקה ויחס לתלמידים אני טוב – כן אני מסכים להעיד על עצמי ואני סבור שגם תלמידיי יעידו – להסתכל להן בעיניים ולשאול אותן איזה מורה הן מעדיפות: חנון עם משקפיים שמדבר עדין, אבל זומם בזמן עבודתו על תלמידיו או מישהו שהעלה בזמנו הפרטי, תמונה בים בלי חולצה?

תענו לי אתם, הורים".

אביתר גרוס וחן חלבי | מתוך הפייסבוק של חן חלבי
אביתר גרוס וחן חלבי | מתוך הפייסבוק של חן חלבי

עוד רכילות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות