fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המגה זמרת הישראלית לינט מוציאה שיר חדש בעברית

המגה זמרת הישראלית לינט שנחשבת לכוכבת על בטורקיה חוזרת אחרי 30 שנה לשיר בעברית!"סופים מאושרים" הוא השיר שגרם לה לשוב ולשחרר שיר מקורי בעברית אחרי שבמשך שנים היא פועלת כזמרת מצליחה בטורקיה ומשחררת שם שירים בשפה הטורקית.
לינט | צילום סרקאן אוזונדל
לינט | צילום סרקאן אוזונדל

המגה זמרת הישראלית לינט שנחשבת לכוכבת על בטורקיה חוזרת אחרי 30 שנה לשיר בעברית!
"סופים מאושרים" הוא השיר שגרם ללינט לשוב ולשחרר שיר מקורי בעברית אחרי שבמשך שנים היא פועלת כזמרת מצליחה בטורקיה ומשחררת שם שירים בשפה הטורקית.
לינט חוברת למילים העוצמתיות של נעם חורב שמתכתבות עם הלחן המופלא של היוצרת סתיו שמש בעיבוד והפקה מוזיקלית של יובל בן דוד. "סופים מאושרים" מצליח להדגיש את קולה האדיר והנוגע של לינט ולשים את ליבה על השולחן כאילו הייתה ועודנה כאן בישראל כל השנים הללו.
לינט מספרת על הצמא של הקהל הישראלי כבר שנים לשיר מקורי בעברית בייחוד לאחר השתתפותה הבולטת באקס פקטור בשנה שעברה.
בנוסף, הזמרת מכריזה על מופע בהאנגר 11 בתל אביב ב-26.8! בו היא תארח את אישתאר אחרי שבמשך 4 שנים לא פתחה קופות למופע משלה בארץ.
לינט מספרת: "כשקראתי את מילות השיר לראשונה, ראיתי את כל תסריט חיי מול העיניים. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לשיר בעברית ועוד שיר שדיבר וניגן לי על המיתרים של הקול והנפש. השיר יצא בצורה טהורה עד לכדי בכי, שאותו בחרתי לא לתקן בהקלטת השיר. זה היה מחנק בגרון עם דמעות.
אני חלילה לא חשה החמצה על שום דבר בחיים שלי, כל דבר יגיע בזמן שלו ובעת שלו. זו הפעם הראשונה שהרגשתי שהקול שלי מספיק בשל לשיר שיר בשפה העברית, ולמרות היותי דוברת 6 שפות, אני מבינה שיש דבר כזה שפת אם."

 

https://www.youtube.com/watch?v=BiWQdBTBffo&t=8s

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות