fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלם: הכוכבת זוהרה בדש נפטרה

השחקנית המוכשרת, אוולין הגואל בסדרה "היורשת" בקשת 12 בפוסט מרגש לאחר ה"מוות" שלה בסדרה, מספרת בהתרגשות: "הרצון לספר את הסיפור שלה לכמה שיותר אוזניים, עיניים ולב. זה היעוד שלי כשחקנית - לגלם אישה ולספר את הסיפור שלה".
זוהרה בדש (אוולין הגואל) | צילום מתוך האינסטגרם
זוהרה בדש (אוולין הגואל) | צילום מתוך האינסטגרם

אתמול שודר פרק בסדרה המצליחה של קשת 12, "היורשת" בכיכובה של השחקנית אוולין הגואל, בדמותה "זוהרה בדש" שנפטרה רגע לפני עלייתה לבמה. בין השחקים הרבים שכיכבו שם, מצאנו גם את קובי בן גלים מהקריות שגילם את בן זוגו של הבן של שריקי. התרגשנו מאוד לקרוא את הפוסט המיוחד של הגואל, מיד לאחר הפרק, היא כתבה:

"כמו החיים. ככה ביורשת ככה בזוהרה בדש. 8 שנים אחורה. שם זה התחיל. כשפגשתי את עומר טובי שסיפר שעובד על תסריט ושאני חלק ממנו. כל אחד הלך לדרכו והדרך הפגישה אותנו בצומת הדרכים הזאת, בתחנה היורשת. תחנה שהיא הבמה של המוזיקה המזרחית. האישה, הזמרת, היוצרת בתוך העולם הגברי הזה. כוכבות אייקוניות כמו זוהרה אלפסייה, אסתר אלפסי ועוד רבות וטובות שכל מה שרצו זה להכנס לדפי ההיסטוריה בזכות ולא בחסד.
הרגע הזה שכל זמרת רוצה להיות בו רגע לפני שהיא נכנסת לבמה, לנגנים שלה לקהל שלה עם היצירה שלה לעולם. זוהרה פגשה אותי במקומות האלה.

"הרצון לספר את הסיפור שלה לכמה שיותר אוזניים, עיניים ולב. זה היעוד שלי כשחקנית- לגלם אישה ולספר את הסיפור שלה. אמת שלה עם העומק עם הלב. נכנסתי לחוויה הענקית הזאת שנקראת ״זוהרה בדש״ והמילה הפכה לעולם. עולם שאני גאה שהייתי חלק ממנו. המוזיקה, העומק, הרגש, הצחוק ומעל הכל האמת! זוהרה בדש היא לא רק לחם לשחקנית, היא מאפיית לחמים!

"מבחינתי כל אישה שמספרת את הסיפור שלה היא ״האישה״, אבל בזוהרה קיבלתי את התשובה למה אני שחקנית. כל אומן בכל תחום רוצה להשאיר מורשת. ככה גם זוהרה. להגיע להיכל התרבות אחרי שנים שהייתה ה-כוכבת ולימים נשכחה. אסור לנו כאנשי תרבות לשכוח אותם: הם אילו שבזכותם אנחנו אומנים. כל אותם אמנים אחרים ששמם גדל ונזכר אחרי מותם, ככה גם זוהרה. נכון, היום העולם מנוהל על ידי המדיה.
תחשבו – כל הזמרות הגדולות האלו היו גדולות בלי המדיה. בלי עוקבים באינסטגרם ובפייסבוק.

"אז מי הגדולה מכולן? זאת שהופיעה בכל מקום אפשרי, מילאה אולמות, נשמעה בבתים ומכרה תקליטים לבד. אל לנו לשכוח אותם. נכון, כל תקופה ומה שהיא נותנת ועדיין. אני באתי לספר את הסיפור של הזמרת של אז.

קשת 12, עומר טובי, אורי סלעי, שנהר הפקות והעיניים של מתן נתנו לי את הזכות להיום שם. להקת שחקנים שריפדה את זוהרה, אותי, ופאה אחת מושלמת. זוהרה בעולם אחר, משקיפה עלינו הקהל, מחייכת ומבקשת לשמור על היורשת שלה על טופז, על הדור הזה שבא אחריה. תודה לעם שלי שמפרגן לי. תודה ליוצרים שהאמינו שאני יכולה לספר את הסיפור שלה. תודה לאלוהים שתמיד איתי."

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות