fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכל נשאר במשפחה

בקריה הרפואית רמב"ם, אוהבים לחשוב על עובדי בית החולים וקרוביהם, כמשפחה אחת גדולה. במקרה של נורית פז, בת 34 מחיפה ואחותה הבכורה, ענת ברוך, בת 35, חיפאית אף היא, זו לא קלישאה.
ענת ועובה הקטנה (מימין), יחד עם אחותה-נורית וילדיה בובי ובובה. צילום: שלו מן
ענת ועובה הקטנה (מימין), יחד עם אחותה-נורית וילדיה בובי ובובה. (צילום: שלו מן)

ביום חמישי האחרון ילדה נורית פז ברמב"ם זוג תאומים, בן ובת, שהצטרפו לאחותם הגדולה בת השלוש וחצי. שלושה ימים לאחר מכן, הצטרפה אליה למחלקה אחותה הגדולה ענת ברוך והביאה לעולם את ביתה הבכורה. שלושת העוללים נושאים עדין את שמותיהם העובריים, עד לגיל שמונה ימים ונקראים לבינתיים: בובי ובובה (התאומים) ועובה (הבת של ענת, הבכורה).

מלבד העובדה ששתי האחיות ילדו בהפרש של שלושה ימים, באותו בית החולים, יש לסיפור קשר משפחתי נוסף לרמב"ם. הוריהם של השתיים הם רופאים ברמב"ם: פרופ' יעקב ברוך, מנהל יחידת הכבד בביה"ח ופרופ' רות גרשוני, מי שניהלה את המכון הגנטי ברמב"ם עד לאחרונה.

ענת ועובה הקטנה (מימין), יחד עם אחותה-נורית וילדיה בובי ובובה. צילום: שלו מן
ענת ועובה הקטנה (מימין), יחד עם אחותה-נורית וילדיה בובי ובובה. (צילום: שלו מן)

אגב, לשתיים אח נוסף, יואב ברוך, בן 31, מתמחה בגניקולוגיה באיכילוב. לדברי האחיות, לאורך כל ההיריון והלידה, הן קיבלו טיפים ועצות מהמומחה הצעיר במשפחה. "בעידן שבו כולם ייחודיים ואינדיבידואלים, אנחנו מתחברות לשבטיות, למשפחה", אמרה בקריצה היום ענת, "עושים הכל יחד, נמצאים יחד כל הזמן, ויש למצב הזה רק יתרונות", סיכמה נורית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות