fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכוח הנשי של הצפון מתרחב ומכין לנו הפתעה

זאזא כהן ומאיה רוסו מקליניקת שיין, מגדילות את הקליניקה ופותחות מקום חדש. שגרו איחולים כי השבוע הן חתמו על חוזה על 250 מטרים רבועים במתחם חדש.
מאיה רוסו וזאזא כהן | צילום באדיבות כהן
מאיה רוסו וזאזא כהן | צילום באדיבות כהן

דברים טובים קורים בהנהלת שיין, הקליניקה לאסתטיקה מקרית אתא. השבוע זאזא כהן סמנכ"לית שיין ומאיה פישל רוסו שלאחרונה הצטרפה, בישרו לעולם שהן מתרחבות.

הסניף החדש יפתח בקרוב באור עקיבא, מאיה תהיה שותפה ומנהלת ברשת והשתיים יעבדו ברוטציה בין קרית אתא לאור עקיבא.

אז שגרו איחולים, כי השבוע הן חתמו על חוזה על 250 מטרים רבועים במתחם חדש והן כבר מבטיחות כי הקיץ הזה הן הולכות להפתיע בגדול.

זאזא אומרת: "אחרי שנה מוצלחת, לאחר שמהר מאוד הפכנו להיות הקליניקה המובילה בקריות, אנחנו עם פנים לעתיד ואין מאושרת ממני על כך שמאיה הולכת להיות חלק מהדבר הקסום הזה. מאיה מעבר להיותה אושיה מוכרת היא אשת עסקים מוצלחת ותוספת מושלמת לרשת שבדרך. בקריות אנחנו ממשיכות לגדול ומבטיחות להביא עוד המון גלאם ושיין והכי חשוב שירות ואיכות".

מאיה משתפת: "אני גאה ומאושרת להיות חלק ממשפחת שיין, אני עשיתי מהפך בחיי לפני ארבע שנים, התעסקתי המון שנים באופנה וסגרתי את העסק. כל תחום האסתטיקה מאד קוסם לי ומאד מתאים לי, נכנסתי כאן לקליניקה לפני חודש וחצי. זאזא ואני עושות פה פלאים, יש לנו את הקליניקה המושלמת וברמה המקצועית, אני רואה את התוצאות של הרופאים שלנו והן מדהימות".

"כל הצוות הוא משפחה אחת גדולה ומכאן אנחנו צומחות קדימה" מוסיפה מאיה, "לקחנו קליניקה חדשה שנפתחת בעוד שלושה חודשים באור עקיבא, אז יאללה חגיגה ושיהיה לכולנו חג שמח".

תהיה עוד הפתעה בדרך, כרגע הן לא מדברות על זה, אבל זו ככל הנראה תהיה הפתעה גדולה מאוד.

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות