fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הזמרת שירי מימון מתפשטת למען המטרה

שירי מימון חושפת באינסטגרם שלה ומספרת לעוקבים שלה: "הייתי פחות שמחה, אפשר לומר עצובה, עם דמעות בעיניים. נטולת תקווה, מיואשת"
שירי מימון | צילום מתוך האינסטגרם
שירי מימון | צילום מתוך האינסטגרם

הזמרת והשופטת שירי מימון, (תושבת הקריות לשעבר) קיבלה הפתעה מושלמת מהחבר הכי טוב שלה – חופשה במלון גורדוניה בקיבוץ מעלה החמישה עם בעלה יוני.

לאחר כמה שעות של מסאז' טוב וכוס יין, החליטה להעלות תמונה לאינסטגרם שלה ולשתף בתחושותיה בתמונה לא מצונזרת.

שירי: "תשמעו קטע, לפני שבוע נפגשתי עם חברים והם קיבלו אותי בצהלות ושמחה על כך שעולם התרבות חוזר לפעילות. לא היה קשה לפספס שאני הייתי פחות שמחה, אפשר לומר עצובה, עם דמעות בעיניים. נטולת תקווה, מיואשת, יצאה לי כבר כל הרוח מהמפרשים. חייכתי יפה ואמרתי- זה לא כל כך משנה, אני כבר לא מאמינה לכלום. השנה הזו השפיעה על כל אחד אחרת. מכירה כאלה שמאושרים וכאלה שמדוכדכים. כאלה שבצרות כלכליות וכאלה שמשגשגים. כאלה שהתגרשו וכאלה שזה עשה להם פלאים ביחסים. אני? מיואשת. וזה כזה מתסכל. כי אני הכי לא כזאת.

"ולמה אני מספרת לכם את זה? כי גדי, חבר מאז גיל 18, אמר לי: כל מה שאת צריכה זה רגע אחד לסדר את הראש, תאמיני לי את ויוני צריכים רגע. לחזור לעצמכם. בלי ילדים, בלי דאגות בלי בידודים ובלי עצב. רק שמחה ושקט. מפה לשם הוא הפתיע אותנו בלילה במלון גורדוניה. ונשבעת שזה לא ממומן הוא פשוט נתן את הדחיפה. אז אחרי העיסוי, ארוחת הערב והיין חזרנו לחדר, שמתי מוזיקה (השכנים התלוננו) ורקדנו כמו שני משוגעים במסיבה הכי טובה בעיר. קמנו לנוף מושלם היישר להוטאב. לקחתי רגע. אני ממש ממליצה. זה לא חייב להיות במלון זה יכול להיות רגע לבד של אחה״צ, טיול של שניכם בטבע, או אפילו לילה אצל החבר/ה הרווק/ה ולי טוב שיש חברים כאלה.
חזרתי בכוחות מחודשים, בהודיה על הטוב וגם על הרע ומלאה בהפתעות! מתרגשת!"

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות